کشف ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان نی ریز

18:19 - 20 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۳۲۸۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان فارس از کشف یک محموله بزرگ مواد مخدر در شهرستان نی ریز خبر داد.

-طبق اعلام روابط عمومی دادگستری استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی از کشف محموله سنگین مواد مخدر در یک عملیات مشترک و هماهنگ خبر داد.

وی با اشاره به اینکه با کار اطلاعاتی دقیق مسیر این محموله ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرمی تریاک مورد رصد مأموران قرار گرفت گفت: پس از ورود این مواد به محدوده استان فارس که در بار خاک آهن جا سازی شده بود با هماهنگی مقام قضایی تریلر حامل این مواد در پاسگاه قطرویه شهرستان نی ریز متوقف و دو قاچاقچی دستگیر شدند.

این مقام قضایی ارشد استان فارس با تأکید بر اینکه همکاری‌های چند جانبه ضابطین قضایی و مجموعه قضایی استان خواب را از چشم سوداگران مرگ ربوده است گفت: در هفته‌های اخیر محموله‌های متعدد مواد مخدر در اقصی نقاط استان کشف و ضبط گردیده است.

وی با بیان مطلب که رویکرد دادگستری استان فارس ضربه به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر است، گفت: در این رویکرد بر برخورد با سرشاخه‌های حمل و ترانزیت، نگهداری و توزیع مواد مخدر متمرکز هستیم و با این روش تلاش خواهیم کرد توزیع و خرده فروشی مواد نیز در سطح محلات مختلف شیراز و برخی شهرستان‌ها کاهش یابد که این هدف از ابتدای سال جاری تا کنون محقق شده است.

گفتنی است در دو هفته اخیر این محموله دومین محموله بزرگ کشف شده در شهرستان نی ریز می‌باشد.

نی ریز در ۲۲۰ کیلومتری شرق شیراز واقع شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *