استقلال؛ قلعه بی‌عقاب

16:32 - 31 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۸۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان اول آبی‌‌پوشان در این فصل باز هم یک گل عجیب دریافت کرد تا ثابت شود روی شوت‌های از راه دور ضعف دارد.

- استقلال در هفته آخر لیگ نوزدهم موفق شد با یک نتیجه پُرگل، شاهین شهرداری بوشهر را شکست دهد ولی بار دیگر نکته‌ای منفی در کارنامه این تیم دیده شد؛ سیدحسین حسینی گلر اول آبی‌‌پوشان در این فصل، باز هم یک گل عجیب و از راه دور دریافت کرد تا ثابت شود روی شوت‌های از راه دور ضعف دارد.

حسینی که سابقه گل خوردن از راه دور مقابل محمد میری بازیکن نساجی را داشت و این اتفاق چند باری در طول فصل برایش پیش آمده بود، این بار تسلیم شوت میلاد صارمی بازیکن شاهین شد.  اگر استقلال در نیمه دوم این دیدار با مشکل مواجه می‌شد و نمی‌توانست به بازی بازگردد، شاید حسینی مقصر اصلی از دست دادن نایب قهرمانی و سهمیه آسیا شناخته می‌شد.

به گفته بسیاری از کارشناسان فوتبال، علت اُفت حسینی در این فصل، نبود رقیب جدی روی نیمکت استقلال بود که خیال این دروازه‌بان را بابت فیکس بودن در تیم راحت کرد. قطعاً حالا، هم مجیدی و هم هواداران استقلال می‌دانند که این تیم برای فصل بعد باید به دنبال یک دروازه‌بان خوب باشد تا رقیب جدی حسینی برای حراست از قفس توری استقلال لقب بگیرد.

از سوی دیگر، شایعات زیادی در خصوص مذاکره استقلالی‌ها با یک گلر سرشناس دیگر به گوش می‌‎رسد و البته نام محسن فروزان دروازه‌بان اسبق استقلال هم بیش از دیگران مطرح می‌شود، اما باید دید استقلال در فصل نقل و انتقالات با کدام دروازه‌بان به توافق می‌رسد و چه راهکاری برای رفع نقطه ضعف در این پست وجود دارد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *