دستگیری ۲ هزارمعتاد و خرده فروش مواد مخدر

11:56 - 31 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۸۷۲
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیتی محله محور پلیس و دستگیری ۲ هزارنفر از معتادان و خرده فروشان مواد مخدر خبر داد.

دستگیری ۲ هزارمعتاد و خرده فروش مواد مخدر - بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از اجرای طرح‌های امنیتی محله محور و دستگیری یک هزار و ۱۰۷ نفر مواد فروش و جمع آوری یک هزار و ۸ معتاد متجاهر در ۷ روز گذشته خبر داد. 

وی گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده با اقتدار کامل در چندین مرحله در سطح شهر تهران به ویژه مناطق مرکزی پایتخت به اجرا درآمد.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در خلال اجرای این طرح طی ۷ روز گذشته موفق به دستگیری تعداد ۱۹ قاچاقچی، یک هزار و ۱۰۷ نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در شهر تهران بزرگ شدند که از آنان بیش از ۲۵۴ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر و مأموران پر تلاش یگان امداد و کلانتری‌های تابعه سرکلانتری هفتم فاتب در اجرای این طرح موفق به جمع آوری یک هزار و ۸ معتاد متجاهر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطرنشان کرد: اجرای طرح امنیت محله محور با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر در سطح شهر تهران اجرا خواهد شد.


برچسب ها: پلیس مواد مخدر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *