آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا ۳۰ مرداد ماه

14:04 - 30 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۶۷۵
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار مبتلایان به کرونا را تا ۳۰ مرداد ماه اعلام کرد.


آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا ۳۰ مرداد ماه - سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار مبتلایان به کرونا را تا ۳۰ مرداد ماه اعلام کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که از تعداد ۱۰۳۸ نفر بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۵۲ هزار و ۵۵۸ نفر رسید.

وی گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۰ هزار و ۲۶۴ نفر رسید.

لاری ضمن اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون ۳۰۴ هزار و ۲۳۶  نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند، متذکر شد: ۳۸۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.  


وی افزود: تا کنون دو میلیون و ۹۶۳ هزار و ۷۴۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت هشدار داد: استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز و استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *