رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قسمت دوم فیلم جذاب «کریستوفر نولان» ساخته می‌شود

10:32 - 30 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۶۲۸
براساس آخرین شنیده‌‌ها «کریستوفر نولان» نویسنده و کارگردان مطرح سینمای هالیوود که این روزها اکرن فیلم سینمایی «تنت» را پیش روی خود می‌بیند، همراه با برادرش «جاناتان نولان» نویسنده و کارگردان سریال مطرح «وست ورلد» نگارش قسمت دوم فیلم «میان ستاره ای» را آغاز کرده اند.

- براساس آخرین شنیده‌‌ها «کریستوفر نولان» نویسنده و کارگردان مطرح سینمای هالیوود که این روزها اکرن فیلم سینمایی «تنت» را پیش روی خود می‌بیند، همراه با برادرش «جاناتان نولان» نویسنده و کارگردان سریال مطرح «وست ورلد» نگارش قسمت دوم فیلم «میان ستاره ای» را آغاز کرده اند. 

هنوز در خصوص پلات داستانی فیلم سینمایی «میان ستاره‌ای ۲» اخباری منتشر نشده، اما در قسمت اول «کوپر» با بازی متیو مک کانوهی دخترش را که سال‌ها از وی بزرگتر شده از دست می‌دهد و برای پیدا کردن «امیلیا برند» دیگر فضانورد حاضر در سفینه خود که در کهکشان گم شده راهی سفری تازه می‌شود.

قسمت دوم فیلم جذاب «کریستوفر نولان» ساخته می‌شود

بسیاری از دوست داران سینما نسخه اول فیلم میان ستاره ای را بهترین فیلم در ژانر علمی تخیلی و با مضمون فضانوردی می دانند، فیلمی که توانست برای نولان اتفاقات جذابی را رقم زده و در میان صد فیلم برتر تاریخ سینما قرار گیرد. 

هنر هفتم و صنعت فیلمسازی، علی‌الخصوص سینمای هالیود، به‌واسطه بحران سلامت جهانی و اپیدمی کرونا، متحمل خسارت تخمینی ۲۰ میلیارد دلاری شده است. کریستوفر نولان با آثار بلاک‌باستر و تکنیکال‌اش یکی از اهرم‌های سنگین هالیوود به شمار آمده‌اندکه همیشه سودآوری مطلوبی را عاید سینما کرده‌اند.

https://cdn.theatlantic.com/thumbor/GVWVfobA2tXH0_mBH3I23t4ORx8=/0x52:1680x997/720x405/media/img/mt/2014/11/mcconaughey/original.jpg

«تنت» جدیدترین ساخته نولان را می‌توان تنها فیلم مهم چندماهی منتهی به پایان سال دانست که پتانسیل روشن‌کردن سینما‌های خاموش و خون‌رسانی به شریان‌های عشاق پرده نقره‌ای را دارد.

فیلم «میان ستاره‌ای» ۶ سال قبل با فروش ۷۰۰ میلیون دلار به کار خود پایان داد و به یکی از آثار ماندگار سینما تبدیل شد. فیلم تنت نیز پس از رگبار تاخیر، بالاخره به تاریخ ۲۶ اوت (۵ شهریور) در ۷۰ کشور جهان و سپس در تاریخ ۳ سپتامبر (۱۳ شهریور) در سینما‌های آمریکا اکران خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *