فراخوان ملی امتداد، راهی نوآورانه برای اقامه عزای حسینی است

10:03 - 30 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۶۱۱
مدیر عامل مرکز نوآوری امید: فراخوان ملی امتداد با هدف گردآوری طرح‌های نوآورانه مردمی با محوریت ایام عزای حسینی در حال برگزاری است.

فراخوان ملی امتداد، راهی نوآورانه برای اقامه عزای حسینی است - طبق اعلام روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سیدرضا کاظمی مدیرعامل مرکز نوآوری امید گفت: فراخوان ملی امتداد با هدف گردآوری طرح‌های نوآورانه مردمی با محوریت ایام عزای حسینی در حال برگزاری است.

وی در بیان اهداف رویداد، توجه بیشتر به طرح‌ها و ایده‌های مردمی و خلاقیت موجود در جامعه را برای پیدا کردن راه‌کار‌های نوین برای اقامه عزای حسینی، امری مهم دانست و گفت: رویداد امتداد، راهی برای تحقق اندیشه‌های نوآورانه عموم مردم در موضوع اقامه عزای حسینی است و سازمان تبلیغات اسلامی، اهتمامی ویژه در این زمینه دارد.

کاظمی در خصوص چگونگی بررسی طرح‌ها و نتیجه رویداد اظهار کرد: طرح‌های دریافتی در دو مرحله ارزیابی می‌شود و برای طرح‌های نهایی، راه کار‌های عملیاتی جهت اجرا و پیاده‌سازی پیشنهاد می‌شود.

کاظمی افزود: آن دسته از طرح‌ها و ایده‌هایی که امکان اجرا در محرم امسال را داشته باشند، با فوریت بالا و با تمام ظرفیت موجود در سازمان تبلیغات اسلامی و همکاران فراخوان، حمایت خواهند شد و طرح‌هایی که اجرای آن‌ها زمان‌بر باشد، برای اجرا در سال‌های آینده و مناسبت‌های پیش رو در دستور کار قرار خواهند گرفت.

مدیر عامل مرکز نوآوری فرهنکی امید، کمک مؤمنانه و توجه به مقوله نذر فرهنگی را از مهم‌ترین محور‌های موضوعی فراخوان دانست و تصریح کرد: همبستگی اجتماعی، اربعین و حسرت دیدار، زیست حسینی و شور حسینی با محوریت خانواده و محله، از دیگر موضوعات فراخوان امتداد است.

سید رضا کاظمی در پایان این گفتگو، ضمن دعوت از عموم مردم علی‌الخصوص فعالان فرهنگی و مذهبی، به مشارکت در این فراخوان، خاطرنشان کرد: تنها راه ارتباطی برای شرکت در فراخوان امتداد و ثبت نظرات و طرح‌ها، سایت رویداد به نشانی www.emtedaad.com است و شرکت‌کنندگان می‌بایست در قالب‌های معینی که در سایت بیان شده است اقدام به ارسال ایده کنند.

گفتنی است، علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۳۴۶۲۰۰۰ (داخلی ۳۰۱ و ۲۰۴) تماس بگیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *