رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معاون استاندار خوزستان: روند ابتلاء به کرونا در خوزستان نزولی است

3:01 - 30 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۴۶۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه روند ابتلاء به کرونا در در این استان نزولی است، گفت: جلسات متعددی برگزار شده است تا بتوانیم شرایط را به گونه‌ای کنترل کنیم که مراسم عزاداری محرم با وضعیت مناسب بهداشتی برگزار شود.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستانحسین‌علی حسین‌زاده در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین روند مقابله با کرونا در استان خوزستان بیان داشت: آمار ابتلاء به کرونا در خوزستان همچنان نزولی و رو به کاهش است.

وی با بیان اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی برگزاری ایام عزاداری مراسم محرم به همه دستگاه‌های متولی ابلاغ و آموزش‌های لازم از طریق رسانه‌های بومی به شهروندان ابلاغ شده است، ادامه داد: برگزاری مراسم عزاداری در مکان‌های سرپوشیده ممنوع است. تذکرات لازم داده شده تا حداکثر دستورات بهداشتی در این ایام رعایت شود خدایی نکرده به ایام پیک کرونا در استان خوزستان بازنگردیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: کادر پزشکی با زحمات شبانه روزی و ایثاری که کردند و همچنین شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم برگزاری تجمعات به گذر از دوران پیک این بیماری در استان کمک کردند، امیدواریم با توجه مردم به استفاده از دولت الکترونیک در امور مختلف خود، این شرایط پایدار بماند.

حسین زاده با اشاره به تشدید نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان‎های مختلف استان خوزستان در ایام محرم گفت: جلسات متعددی برگزار شده است تا بتوانیم شرایط را به گونه‌ای کنترل کنیم که مراسم عزاداری محرم با وضعیت مناسب بهداشتی برگزار شود، ساعات مراسم عزاداری کوتاه شود و نذورات مردم به صورت کمک مومنانه به افراد نیازمند اختصاص پیدا کند.
 
بیشتر بخوانید: 
 

برچسب ها: کرونا ایام محرم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *