هدایی: در اروپا می‌توانم پیشرفت کنم/ از شرایطم راضی هستم

11:33 - 30 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۳۲۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: حضور در اروپا می‌تواند روز به روز به پیشرفت من کمک کند.

امیرحسین هدایی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط خودش اظهار داشت: بعد از اینکه ۲ هفته مصدوم بودم، به تازگی پس از برطرف کردن مصدومیتم تمریناتم را آغاز کرده‌ام و برای مسابقات آماده می‌شوم. اگر شرایط خوب پیش برود باید روز هفدهم شهریور نخستین مسابقه خودمان را در لیگ مجارستان انجام دهیم و از این‌رو من باید تا پیش از آن زمان راهی مجارستان شوم.

وی افزود: فعلاً که درگیر کارهای مربوط به اخذ روادید هستم تا بتوانم هر چه زودتر با انجام کارهای نهایی راهی مجارستان شوم. خوشبختانه پس از مصدومیت از نحوه تمرینات و شرایط خودم راضی هستم.

ملی‌پوش تنیس روی میز در مورد حضورش در تیم جدیدش گفت: اگر همه چیز به خوبی پیش برود این اتفاق می‌تواند یک دریچه جدیدی را در زندگی ورزشی برای من بازکند. زیرا کمپ مجارستان از لحاظ تجهیزات و سایر موارد بی‌نظیر است و می‌تواند کمک خوبی به پیشرفت من کند. تمام تلاشم را می‌کنم که روز به روز پیشرفت کنم.

هدایی با اشاره به تعطیلی مسابقات ملی گفت: مسابقات در بحث بین‌المللی و ملی به دلیل کرونا تعطیل است و  باید ببینیم از چه تاریخی رقابت‌ها استارت می‌خورد. البته در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ام. از این جهت حضور در مجارستان را انتخاب کردم که خیلی راحت بتوانم در تورنمنت سطح بالا شرکت کنم. تاکنون حمایت‌ها از سمت فدراسیون خوب بوده است و تنها منتظر شروع مسابقات هستم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *