شبکه دو «تکیه‌خانه» می‌شود

14:06 - 29 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۲۹۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
شبکه دو سیما همزمان با ایام سوگواری اباعبدا... حسین (ع) و آغاز ماه محرم ویژه‌برنامه «تکیه‌خانه» را در قالب (MC) و به صورت ترکیبی روانه آنتن می‌کند.

شبکه دو «تکیه‌خانه» می‌شود - طبق اعلام روابط عمومی شبکه دو، این ویژه‌برنامه در دهه اول محرم میزبان برنامه‌های شبکه و به صورت میان‌برنامه (MC) در بخش‌های مختلف جدول پخش شبکه دو قرار گرفته است. با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع ویروس کرونا که سوگواری‌های محرم بیشتر از طریق رسانه پیگیری می‌شوند، «تکیه‌خانه» تلاش می‌کند در بخش‌های مختلف مخاطبین رسانه ملی را همراهی کند.

این برنامه با اجرای رحمان نظام اسلامی و دیگر مجریان شبکه دو از روز اول محرم تا شب سوم امام حسین (ع) ادامه دارد و به مناسبت‌ها و شخصیت‌های هر روز ایام محرم نگاهی ویژه دارد. همچنین بحث‌ها و لایه‌های گوناگون عزاداری سیدالشهدا (ع)، تمدن نوین اسلامی در جامعه امروز که ریشه در بیانیه گام دوم انقلاب دارد، اجرای پروتکل‌های بهداشتی در ایام محرم و عزاداری‌ها و ... را مورد توجه قرار داده است.

در «تکیه‌خانه» پیرامون زنده نگاه داشتن آیین عزای حسینی (ع) و استطاعات هر شخص نسبت به عزاداری امام حسین (ع)، حتی به اندازه نصب یک بیرق یا پرچم عزا در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفتگو خواهد شد.

افزون بر این همراهی با پویش مجازی و مردمی «من_حسینیم» نیز امکان ارتباطی همدلانه با عاشقان اباعبدا... برقرار خواهد کرد که در برنامه «تکیه‌خانه» جایگاهی ویژه دارد.

گفتنی است برنامه‌سازی (MC) مبتنی بر اطلاع‌رسانی لحظه‌ای بوده و شکلی از پخش برنامه‌ها را شامل می‌شود که در آن تعدادی از برنامه‌های زنده و تولیدی به صورت توامان با حضور مجری معرفی و ارائه می‌شوند.

«تکیه‌خانه» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی که از ۸ صبح آغاز و در فواصل برنامه ها، ۹:۴۰، ۱۲:۴۵، ۱۵:۴۵ و ۲۱:۰۰ با بهره‌گیری از حضور مجریان و کارشناسان مختلف تقدیم مخاطبان می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *