عضو کمیسیون اصل نود مجلس: تاراج بیت‌المال در قرارداد ویلموتس را پیگیری می‌کنیم

10:24 - 29 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۲۳۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: مدیر ناکارآمد و دلال‌پرور باید پاسخگوی هدر رفت بیت‌المال به خصوص در شرایطی که مردم در مضیقه هستند، باشد.
- الهام آزاد در حساب توئیتری خود نوشت: مدیر ناکارآمد و دلال‌پرور باید پاسخگوی هدر رفت بیت المال به خصوص در شرایطی که مردم در مضیقه هستند باشد. بازوی نظارتی مجلس به تاراج بیت‌المال به جد ورود خواهد کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خور وبیابانک در مجلس شورای اسلامی در این پیام، از هشتک «ویلموتس»، «تاراج بیت‌المال» و «قرارداد ویلموتس» استفاده کرده است.
 
عضو کمیسیون اصل نود مجلس: تاراج بیت‌المال در قرارداد ویلموتس را پیگیری می‌کنیم
 
در عدالت گشایش برای عموم است
عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اخیر! نیز بخشی از خطبه ۱۵ نهج‌البلاغه را در حساب توئیتری‌اش منتشر کرد: «به خدا سوگند! بیت‌المال تاراج شده را هر کجا که بیابم به صاحبان اصلی آن باز می‌گردانم، گرچه با آن ازدواج کرده یا کنیزانی خریده باشند؛ زیرا در عدالت گشایش برای عموم است، و آن کس که عدالت بر او گران آید، تحمل ستم برای او سخت‌تر است».
 
عضو کمیسیون اصل نود مجلس: تاراج بیت‌المال در قرارداد ویلتموس را پیگیری می‌کنیمعضو کمیسیون اصل نود مجلس: تاراج بیت‌المال در قرارداد ویلتموس را پیگیری می‌کنیم
 
مرحوم محمد دشتی مترجم نهج‌البلاغه در پی‌نوشت خطبه ۱۵، از آن به عنوان «نفی حرکت‌های رفورمیست و فورمالیسم Formalism (ظاهرپرستی و ظاهرسازی)» یاد کرده است.
 
الهام آزاد هیئت رییسه و رییس کمیته حقوقی و قضایی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، رییس فراکسیون حقوقی و پیشبری قوانین، سخنگوی فراکسیون کارآفرینان و دبیر مجمع نمایندگان استان اصفهان است. وی که از قبل از مجلس یازدهم عضو کمیته بانوان بنیاد بین‌المللی غدیر بود، با حکم محمدباقر قالیباف به عنوان عضو شورای فرهنگی و اجتماعی‌ زنان شورای‌عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد. آزاد دانشجوی دکترای حقوق بین‌الملل است.
 

برچسب ها: الهام آزاد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *