نسیم روح نواز تلویزیون در ایام محرم

8:49 - 29 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۲۰۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
حال و هوای متفاوت آنتن شبکه نسیم در ایام عزاداری را به تماشا بنشینید.

- طبق اعلام روابط عمومی شبکه نسیم ویژه برنامه‌های این شبکه برای روز‌های سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و اصحاب والای ایشان بدین شرح اعلام می‌شود.

برنامه چهل تیکه طبق روال هفته گذشته هر شب ساعت ۲۳ با اجرای محمدرضا علیمردانی با میزبانی از هنرمندان و خاطره سازانی همچون امرالله احمد جو، حسن سلطانی، حبیب دهقان نسب، جعفر دهقان، پرویز فلاحی پور، محمد رضا سرشار، کاظم هژیر آزاد، حاج صادق اهنگران و. رو آنتن می‌آید.

این برنامه به تهیه کنندگی الهام حاتمی به صورت ویژه جهت این‌روز‌ها تولید و پخش و در ساعت ۱۷ - ۱۱ - ۳ باز پخش خواهد شد.

باحسین علیه السلام حرف بزن برای ششمین سال متوالی برای این ایام تدارک دیده شده است این برنامه با تغییر در فرم و روایت با شرایط متفاوت روی آنتن خواهد رفت تهیه کننده این برنامه محمد امین پرواس و هرشب ساعت ۲۲ و ۱ - ۱۲:۳۰ - ۱۸:۳۰ پخش می‌شود.

مستند بچه‌های دور کند یکی دیگر از آثاری است که جهت این اوقات پیش‌بینی و آماده سازی شده است این مجموعه جدید، تصویر برداری با کیفیت بالا و بیشترین وضوح ممکن از اتفاقاتی است که به صورت اهسته جلوه می‌کند. بچه‌های دور کند هر شب ساعت ۲۱:۳۰ - ۴:۳۰- ۱۳ به نمایش در می‌آید.

نسیم آوا با حال و هوای متفاوت، ویژه برنامه موسیقی شبکه نسیم است. نسیم آوا در ایام محرم و همزمان با روز‌های سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به صورت ویژه از پنجشنبه ۳۰ مرداد تا ۱۴ شهریور روی آنتن خواهد رفت.

این تلاش می‌کند در این ایام با طراحی متناسب نقش ویژه‌ای در حال و هوای آنتن و جلب نظر مخاطب داشته باشد.

نسیم آوا با اجرای محمدرضا محبی هر شب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه بامداد-۸:۳۰ -۱۵ روی آنتن خواهد رفت.

مجموعه نمایشی یه تیکه زمین که تولید سال ۹۱ و به کار گردانی مهدی کرم پوراست، برای پخش در دهه اول محرم پیش بینی شده است. یه تیکه زمین با بازی داریوش ارجمند، رویا تیموریان، اتیلا پسیانی، کوروش تهامی و... روایتی ساده از یک زندگی اصیل و ساده ایرانی است و سعی دارد تا مباحث اخلاقی را در بستر یک داستان بیان کند

این سریال کوتاه درباره مردی به نام 'حاج حیدر' است که در یک نانوایی سنگکی در یکی از محله‌های قدیمی تهران مشغول به کار است؛ حاج حیدر که مورد احترام مردم است در روستایی نزدیک تهران که زادگاهش است یک تکه زمین دارد و روستاییان فروش محصولات سالانه را به او و خانواده اش سپرده اند. نظم این چرخه از روزی تغییر می‌کند که حاج حیدر نانوایی را به علت تخلف تعطیل می‌کند و این شروع ماجراست.

داستان اصلی این مجموعه تلویزیونی در خانه 'حاج حیدر' روایت می‌شود؛ خانه‌ای با بنای قاجاری که قصد دارد پایبندی حاج حیدر را به ارزش‌های سنتی اعم از اسلامی و ایرانی نشان دهد.

این مجموعه از پنجشنبه ۳۰ مرداد هر شب ساعت ۲۰ -۲ -۱۰- ۱۶ به انتن شبکه نسیم خواهد امد.

برنامه هزارداستان امسال هم با روایتی جذاب هر شب با میزبانی و اجرای یک چهره سرشناس از جمله محمد رضا شهیدی فر، مسعود رایگان، کتایون ریاحی، امیر حاج رضایی، پیام دهکردی، رویا تیموریان و.. پخش می‌شود این برنامه می‌کوشد تا با روبرو کردن مخاطب با انسان‌هایی که در مواجهه با موقعیت‌های خاص، دشوار و بعضاً غیرقابل باور ایستادگی کرده با امید و تلاش و توکل راه درست زندگی را بازیافته اند، مفهوم جدیدی از نگاه به زندگی را در کنار ساعاتی از سرگرمی در ذهن مخاطب ایجاد کند.

هزارداستان در ایام محرم هر روز ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۵-۹-۱۴ تکرار خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *