رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رونق تولید در ۳۵ واحد تعطیل و نیمه تعطیل گلستان با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری

8:45 - 29 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۲۰۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری گلستان گفت: در دو سال گذشته، ۳۵ واحد تولیدی با کمک ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری دوباره رونق گرفت.

///هادی هاشمیان، رییس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان با اشاره به رونق تولید در استان، اظهار داشت: در دو سال گذشته، ۳۵ واحد تولیدی با کمک ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری دوباره رونق گرفت.

وی افزود: از زمان تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی از دو سال پیش در دادگستری گلستان، ۳۵ واحد تعطیل و نیمه تعطیل استان با پیگیری دستگاه قضایی و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، احیا شد و تولید را از سر گرفتند.

هاشمیان ادامه داد: با فعالیت این واحد‌های تولیدی، هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد شد.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۲۷۳ پرونده مربوط به واحد‌های تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در حال بررسی است.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: سرکشی از شهرک‌های صنعتی، نشست با فعالان اقتصادی استان برای بررسی رو در روی مشکلات و موانع این بخش از جمله اقدامات در دیبرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی در دو سال و نیم گذشته بود.

هاشمیان افزود: جلوگیری از توقیف خطوط تولید، اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی، رسیدگی فوری پرونده‌های مفاسد اقتصاد به منظور ایجاد بستر برای فعالیت سالم اقتصادی از دیگر اقداماتیست که دادگستری استان در سال‌های اخیر در بخش کمک به احیای واحد‌های تولیدی استان انجام داده است.

رییس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: مجموع این اقدامات سبب شد شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان با ارسال نامه‌ای از اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان برای رونق تولید در استان قدردانی کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *