رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نسخه دوم فیلم سینمایی «درخشان» به کارگردانی «دیوید آیر» ساخته می‌شود

11:19 - 29 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۱۷۸
نسخه دوم فیلم سینمایی «درخشان» به کارگردانی «دیوید آیر» و با بازی «ویل اسمیت» و «جوئل اجرتون» سال آینده میلادی جلوی دوربین خواهد رفت.

- نسخه دوم فیلم سینمایی «درخشان» به کارگردانی «دیوید آیر» و با بازی «ویل اسمیت» و «جوئل اجرتون» سال آینده میلادی جلوی دوربین خواهد رفت.

دیوید آیر در کنار «تی اس نویلین» نگارش فیلمنامه «درخشان ۲» را آغاز کرده اند و براساس آخرین اخبار این فیلم تابستان سال ۲۰۲۱ فیلمبرداری خود را آغاز می‌کند. هنوز درباره سایر بازیگران این فیلم سینمایی اخبار منتشر نشده است.  

فیلم درخشان

این تریلر فانتزی که متعلق به شبکه «نتفلیکس» است. داستان قسمت اول فیلم سینمایی «درخشان» درباره یک انسان (اسمیت) و یک ارک (اسمیت) بود که باید در محافظت از عصایی جادویی از پلیس‌ها، جنایتکاران و گروهی از موجودات ماوراء طبیعی پیشی بگیرند.

مکس لندیس نویسنده فیلم‌ها «تاریخچه» ساخته جاش ترانک و «ویکتور فرانکشتاین» نگارش دیالوگ‌های «درخشان» را در کنار دیوید آیر و «تی اس نویلین» بر عهده دارند.  

فیلم درخشان

آیر که آخرین بار فیلم موفق «جوخه انتحاری» را با همکاری «برادران وارنر» روی پرده داشته، این‌بار به سراغ ساخت قسمت دوم سوژه‌ای فانتزی ماورایی رفته که برای اکران در زمستان ۲۰۲۲ آماده می‌شود.


برچسب ها: سینمای هالیوود

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *