اولویت اختصاص ماسک‌های تولیدی استان تهران به همین استان؛ با متخلفان برخورد جدی می‌شود

15:39 - 28 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۰۶۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون استاندار تهران با اشاره به لزوم اولویت اختصاص ماسک‌های تولیدی استان تهران به استان از برخورد جدی با متخلفان خبر داد.
اولویت اختصاص ماسک‌های تولیدی استان تهران به استان؛ با متخلفان برخورد جدی می‌شود - طبق اعلام  پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت الله عسگری در سومین جلسه کمیته اقدام اقتصادی و مقابله با تحریم‌ها با اشاره به وضعیت تولید ماسک در استان اظهار داشت: کارخانجات استان تهران تا زمانی که نیاز استان اقتضا می‌کند باید ماسک‌های تولیدی را به استان اختصاص دهند و در صورت عدم نیاز و یا در صورت ظرفیتی بیشتر نیاز استان به سایر استان‌ها اختصاص پیدا کند.

وی ادامه داد: در راستای تامین و توزیع مطلوب ماسک در داخل استان تهران واحد‌های تولیدی دارای مجوز از سازمان غذا و دارو با میزان ظرفیت آن‌ها احصا شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تاکید کرد: اروز جلسه‌ای با مدیران عامل این واحد‌ها برگزار شود تا توجیه شوند که باید نیاز استان را تامین کنند همچنین میزان دریافت پارچه و ماسک تحویلی از این کارخانجات اعلام و نسبت به ما با تفاوت این میزان تشکیل پرونده صورت گیرد و تعزیرات ورود پیدا کند.
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *