رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قدردانی رییس دفتر رییس‌جمهور از رییس قوه قضاییه به جهت رعایت اخلاق سیاسی

14:52 - 28 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۰۳۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رییس‌دفتر رییس‌جمهور گفت: از رییس قوه قضائیه به جهت رعایت اخلاق سیاسی و تکذیب نگارش چنین نامه‌ای (ادعای ارسال نامه سران قوای قضائیه و مقننه به رهبر معظم انقلاب مبنی بر اعلام مخالفت با طرح فروش نفت) تشکر می کنیم.
واعظی -  طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمود واعظی گفت: نظرات اصلاحی قوای دیگر در طرح فروش نفت مورد توجه قرار می‌گیرد.
 
وی افزود: ممکن است سران محترم دو قوه قضائیه و مقننه برخی نظرات اصلاحی در خصوص جزئیات اجرای طرح مورد نظر داشته باشند که حتما مورد توجه قرار خواهد گرفت، همانطور که در آخرین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی نیز نظرات اصلاحی دو قوه دیگر با استقبال مواجه شد.
 
رییس دفتر رییس جمهور اظهار داشت: از رییس قوه قضائیه به جهت رعایت اخلاق سیاسی و تکذیب نگارش چنین نامه‌ای (ادعای ارسال نامه سران قوای قضائیه و مقننه به رهبر معظم انقلاب مبنی بر اعلام مخالفت با طرح فروش نفت) تشکر می کنیم. 
 
واعظی یادآور شد: از رسانه‌ها و فعالان سیاسی و اقتصادی برای دقت و اعتبارسنجی در انتشار اخبار مربوط به تعامل قوای سه گانه داریم. این نوع خبرسازی‌ها فضای اقتصاد کشور را دچار التهاب می‌کند و لازم است از این دست اقدامات پرهیز شود.
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *