نجفی: از ملی‌پوشان رکوردگیری کردیم/ در دوران تعطیلی تیراندازان اُفت زیادی نداشتند

10:15 - 29 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۹۹۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: در این مدتی که تمرینات تعطیل بود ملی‌پوشان تپانچه افت زیادی نداشتند.

احمد نجفی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آغاز دوباره تمرینات دو ورزشکار المپیکی رشته تپانچه اظهار داشت: پس از وقفه‌ای چند روزه که به دلیل مبتلا شدن فروغی به بیماری کرونا ایجاد و تمرینات تعطیل شد، خوشبختانه دوباره چند روزی می‌شود تمرینات دو ورزشکار المپیکی رشته تپانچه آغاز شده و تا روز هفتم شهریور هم ادامه خواهد داشت. پس از پایان این زمان و استراحتی چند روزه دوباره اردوها استارت زده خواهد شد.

وی در مورد حضور فروغی در تمرینات گفت: خیلی خوشحالم که جواد فروغی توانست پس از شکست دادن این بیماری بار دیگر در اردوی تیم ملی حضور پیدا کند. قرار شده طبق روال قبل یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها تمرینات را ادامه دهیم. به هر حال تصمیم گرفتیم فروغی مدتی را به استراحت بپردازد تا به شرایط مطلوب بازگردد، هر چند که خودش اصرار داشت در تمرینات حاضر باشد تا دوران بازتوانی را شروع کند.

سرمربی تیم ملی تپانچه تصریح کرد: تصمیم داریم طبق برنامه‌ای که به نصر اصفهانی مربی تیم ملی داده‌ام عصر امروز یک رکورد تمرینی پس از مدت‌ها از هانیه رستمیان و جواد فروغی گرفته شود تا ببینیم آمادگی آنها در چه حدی قرار دارد. در این مدتی که تمرینات تعطیل بود ملی‌پوشان افت زیادی نداشتند. قرار شده گلنوش سبقت‌اللهی هم در اصفهان تمریناتش را پیگیری کند.

نجفی افزود: هفته دیگر به تهران می‌آیم تا از نزدیک نظاره‌گر تمرینات باشم. زیرا رستوران و خوابگاه فدراسیون مشکل دارد و به همین دلیل درست نیست در این شرایط سخت بیماری به تهران بیایم.

وی پیرامون اینکه آیا فشنگ به اندازه کافی برای انجام تمرینات وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: فشنگ برای انجام تمرینات کافی است، البته طی صحبت‌هایی که علی دادگر با مسئولان وزارت ورزش داشته قرار شده اگر مهمات کم آوردیم برای ما تهیه کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *