رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران:کدورت آب در برخی از نقاط تهران صحت ندارد

13:49 - 28 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۹۸۷
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: کدورت آب در برخی از نقاط تهران حرف کاملا بی اساسی است و صحت ندارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران:کدورت آب در برخی از نقاط تهران صحت ندارد - باشگاه خبرنگاران نوشت: محمدرضا بختیاری در خصوص خبر‌های منتشر شده درباره کدورت آب در برخی از نقاط تهران گفت: در حال حاضر ما در هیچ یک از نقاط تهران کدورت آب نداشته ایم و تا امروز هم چیزی در این خصوص به ما گزارش نشده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: کدورت آب زمانی اتفاق می‌افتد که بارش باران رخ دهد و آب و گل و لای وارد تصفیه خانه شود و از این طریق وارد شبکه انتقال شود که در روز‌های اخیر هیچگونه بارشی نداشته ایم.

به گفته این مقام مسئول اگر بارش باران همراه با گل و لای باشد، پیش از ورود به شبکه انتقال از ورود آن به چرخه جلوگیری می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران اظهار کرد: زمانی که میزان کدورت از مقدار مشخصی بیشتر شود، ورودی آب به تصفیه‌خانه قطع می‌شود، به همین دلیل ما از ورود آب به تصفیه‌خانه جلوگیری و نسبت به پاکسازی و کاهش کدورت و افزایش دِبی خروجی تصفیه‌خانه‌ها اقدام می‌کنیم.

او تاکید کرد: زمانی که کدورت آب در تصفیه‌خانه رخ دهد، مجبور به قطع آب مشترکان می‌شویم و تا رفع کامل این آلودگی، آب مشترکان وصل نخواهد شد.

بختیاری افزود:کدورت آب در برخی از نقاط تهران حرف کاملا بی اساسی است و در واقع امکان پذیر نیست.

او با اشاره به سالم نگه داشتن کیفیت آب تا نقطه مصرف برای مشترکان، در خصوص نظارت‌های انجام شده بر فرآیند تصفیه گفت: شرکت آب و فاضلاب تهران به عنوان دستگاه نظارتی میزان کلر باقی مانده استاندارد شبکه را با توجه به زمان، مکان و شرایط اعلام و تا میزان صد در صدی اطمینان سلامت و کیفیت آب را تضمین می‌کند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در پایان تصریح کرد: خوشبختانه آب مصرفی در استان تهران یکی از آب‌های با کیفیت در کشور است و جای هیچ نگرانی نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *