ویسی: شک نکنید در لیگ می‌مانیم/ فقط یک تیم قهرمان می‌تواند مثل ما امتیاز بگیرد

14:00 - 28 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۹۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم پیکان گفت: از ۶ بازی ۱۳ امتیاز گرفتیم و فقط یک تیم قهرمان می‌تواند اینگونه امتیاز بگیرد.

عبدالله ویسی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تیم پیکان اظهار داشت: خوشبختانه در وضعیت خوبی قرار داریم اما هر چه امتیاز می‌گیریم هنوز نتوانستیم خودمان را از انتهای جدول بالا بکشیم، در حال حاضر دو پله در جدول بالاتر هستیم و به غیر از اینکه باید حواسمان به تیم خودمان باشد باید بازی‌های دیگر را هم زیرنظر داشته باشیم و پرتوان و پر انرژی هفته آخر امتیاز لازم را بگیریم و در لیگ بمانیم.

وی در خصوص استرس بالایی که در بازی مقابل استقلال داشت تصریح کرد: واقعا استرس داشتیم، شش ماه است که در حال تلاش و تمرین هستیم و حیف است تیمی مانند پیکان با این مدیریت و امکانات چنین جایگاهی در جدول داشته باشد.

ویسی درباره آقای گل شدن مغانلو عنوان کرد: شهریار در این پنج هفته بدشانسی آورد و نتوانست گل بزند و کمی استرس داشت، صحبت‌هایی با او انجام دادیم و امیدوارم در بازی آخر گل بزند و آقای گل لیگ شود.

سرمربی پیکان در خصوص داوری بازی استقلال تصریح کرد: داوری‌ها باید کنترل شده باشند، واقعا در این هفته‌های آخر باید مراقب باشند که تیمی متضرر نشود، اگر تیمی به خاطر اشتباهات داوری سقوط کند یا سهمیه آسیا را از دست دهد، معذرت خواهی هم کند دیگر فایده ندارد، چون باشگاه میلیارد‌ها هزینه کرده است و با یک معذرت خواهی چیزی حل نخواهد شد. امیدوارم چیدمان داوران در هفته آخر خیلی خوب باشد و داوران هم اشتباه نکنند تا خدایی نکرده حق تیمی ضایع نشود.

وی درباره دیدار هفته آخر با سپاهان گفت: یا باید با تیمی بجنگیم که سهمیه آسیا می‌خواهد یا با تیمی که در حال سقوط است. واقعا بازی مقابل این تیم‌ها سخت است و استرس زیادی دارد.

ویسی در پایان درباره ماندن پیکان در لیگ برتر عنوان کرد: شک نکنید، ما تمام تلاش خود را برای ماندن در لیگ انجام دادیم، به هر حال از شش بازی ۱۳ امتیاز گرفتیم، فقط یک تیم قهرمان می‌تواند اینگونه امتیاز بگیرد. از بازی آخر هم امتیاز می‌گیریم و در لیگ می‌مانیم.


برچسب ها: پیکان ویسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *