دادرسی الکترونیک در صرفه‌جویی هزینه‌ها و مقابله با کرونا، بسیار موثر است

8:49 - 28 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۸۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: دادرسی الکترونیک علاوه بر اینکه راهکار مناسبی برای مبارزه با کروناست، از نظر صرفه‌جویی در هزینه‌ها هم بسیار موثر است

دادرسی الکترونیک در صرفه‌جویی هزینه‌ها و مقابله با کرونا، بسیار موثر است - «علی‌اکبر گروسی» رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در ابتدای جلسه شورای معاونین این استان، با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گفت: ایام سوگواری سالار شهیدان باید با تدابیر کرونایی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا انجام شود.

رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه پیام اصلی نهضت عاشورا مبارزه با ظلم و فساد در راه خداست، عنوان کرد: وظیفه ماست که به نسل جوان بیاموزیم که مثل مولایشان حسین ابن علی (ع) در مقابل ظلم و فساد ساکت نباشند.

گروسی ادامه داد: مسئولان باید با تاسی گرفتن از قیام عاشورای سالار شهیدان، در راه احقاق حق مظلوم از ظالم کم نگذارند و نهایت تلاش و کوشش خود را به کار گیرند.

گروسی افزود: طی ۵ ماه گذشته همکاران ما در دستگاه قضایی با وجود کرونا با تلاش جهادی و ایثارگرانه، خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه داده اند و یقینا این خدمات برای باقیمانده ایام سال هم اجرا خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در ادامه صحبت‌های خود به موضوع پرونده‌های معوق پرداخت و گفت: پرونده‌های معوق و مسن باید با جدیت و همت بالا مورد پیگیری قرار بگیرد تا ان‌شالله مانند زمستان سال ۹۸ نتایج ارزشمندی در مختومه کردن پرونده‌ها حاصل گردد.

وی با بیان اینکه بازرسی‌هایی که از حوزه‌های قضایی توسط هیئت‌های بازرسی انجام می‌شود، جنبه آموزشی و نظارتی دارد که در رشد و تعالی دستگاه قضایی بسیار اثرگذار و نتیجه بخش است، گفت: در ادامه سال ۹۹ این بازرسی‌ها با جدیت پیگیری می‌شوند و هیئت‌های بازرسی گزارش‌های میدانی خود را اعلام می‌کنند.

گروسی با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا، دادرسی الکترونیک باید در کل استان آذربایجان غربی به صورت کامل تحقق یابد، عنوان کرد: دادرسی الکترونیک علاوه بر اینکه راهکار مناسبی برای مبارزه با کروناست، از نظر صرفه‌جویی در هزینه‌ها هم بسیار موثر است لذا از مسولان انفورماتیک و سایر همکاران می‌خواهم نهایت تلاش خود را به کار ببندند تا در کمترین زمان ممکن شاهد دادگستری تمام الکترونیک در استان آذربایجان غربی باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *