دخیا: به خودم اعتماد دارم/ شایسته حضور در فینال لیگ اروپا بودیم

23:54 - 27 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۸۲۶
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
دروازه‌بان شماره یک منچستریونایتد در جدیدترین مصاحبه‌ی خود صحبت‌های جالبی را بر زبان آورد.

- دیوید دخیا که در فصل اخیر عملکرد نه چندان مناسبی را در درون دروازه شیاطین سرخ داشته در مصاحبه‌ با سیمون پیج در مورد آمادگی خودش گفت: من به خودم اعتماد دارم، در تمام این سال‌ها توانایی‌هایم را نشان داده‌ام، بنابراین اکنون برای مربی در دسترس هستم. مثل همیشه آماده بازی هستم و سعی می‌کنم همواره به تیم کمک کنم.

گلر شماره یک یونایتد، معتقد است این تیم عملکرد خوبی را در فصلی که گذشت به جای گذاشت: فکر می‌کنم در در این فصل پیشرفت کرده‌ایم. ما ۱۴ امتیاز از رتبه سوم لیگ برتر عقب بودیم اما در پایان هر طور بود این رده را به دست آوردیم. فکر می‌کنم ما فوتبال تهاجمی بسیار خوبی ارائه می‌کنیم و از این روش بازی لذت می‌بریم. بازی‌های بسیاری انجام داده‌ایم، هر چند که زمان زیادی برای استراحت در اختیار نداشتیم، بنابراین ما حدود دو هفته زمان استراحت داریم تا به درستی ریکاوری کرده و سپس تمرینات را شروع کنیم.
 
دخیا که حالا مشخص نیست فصل آینده را نیز به عنوان گلر اول منچستر در تئاتر رویا‌ها سپری خواهد کرد، این تیم را شایسته‌ی حضور در فینال لیگ اروپا دانست و گفت: اگر بخواهیم صادق باشیم، شایسته حضور در فینال بودیم. شاید به کمی تجربه بیشتر در تیم نیاز داشته باشیم. بیایید به پیشرفت‌مان ادامه دهیم و برای این باشگاه تلاش کنیم تا در فصل بعد جام به دست آوریم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *