دیدار رییس سازمان تربیت بدنی ارتش با رییس فدراسیون ووشو

16:57 - 27 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۷۴۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
در دیدار رییس سازمان تربیت بدنی ارتش با امیر صدیقی مقرر شد که هیئت ووشوی ارتش آغاز به کار کند.

- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون ووشو، امیر سرتیپ دوم فولادی رییس سازمان تربیت بدنی ارتش با حضور در فدراسیون ووشو با امیرصدیقی رییس فدراسیون ووشو دیدار و گفت‎وگو کرد.

امیر سرتیپ دوم فولادی رییس سازمان تربیت بدنی ارتش ضمن تبریک به امیر صدیقی بابت انتخابش به‌ عنوان رییس فدراسیون ووشو اظهار داشت: ووشو یکی از رشته‌هایی است که در سالیان گذشته با کسب نتایج درخشان همواره باعث اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در عرصه‌های بین‌المللی شده است. مطمئنم با حضور صدیقی در رأس این فدراسیون شاهد تکرار آن نتایج درخشان خواهیم بود.

وی ادامه داد: جای ووشو در سازمان تربیت بدنی ارتش خالی است و این رشته باید در ارتش حضوری پررنگ‌تر داشته باشد. لذا به‌زودی با معرفی رئیس هیئت ووشوی ارتش جمهوری اسلامی شاهد فعالیت این ورزش در ارتش به صورت گسترده خواهیم بود.

فولادى نیز تأیید کرد: قطعاً از این پس درباره ووشو به جد هم در حوزه همگانى و هم قهرمانى تعامل گسترده و سازنده‌ای با فدراسیون ووشو در عرصه‌های مختلف نیز خواهیم داشت.

در این دیدار صدیقى ضمن تشریح سیاست‌ها و اولویت‌هاى فدراسیون گفت: در نظر داریم براى توسعه ورزش همگانی و آموزش در سطح نیروهاى مسلح و خانواده‌هاى این عزیزان همکارى جدى با ارتش داشته باشیم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از امیر سرتیپ دوم فولادی راه‌اندازی هیئت ووشوی ارتش را به فال نیک گرفت و این امر را اتفاقی مهم و بزرگ برای آینده ووشو به ویژه در توسعه ورزش همگانی دانست.

رییس فدراسیون ووشو همچنین تعامل سازنده بین سازمان تربیت بدنی ارتش و فدراسیون ووشو را امری ضرورى تلقی کرد و خاطرنشان کرد که تعامل سازنده با سازمان تربیت بدنی ارتش باعث رشد و توسعه پایدار ووشو خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *