رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازگشت ۴ هکتار از اراضی زراعی و باغی ساری به چرخه کشاورزی

0:00 - 28 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۶۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت:۴ هکتار اراضی زراعی و باغی در شهرستان ساری، آزادسازی و به چرخه کشاورزی بازگشت.

بازگشت ۴ هکتار از اراضی زراعی و باغی ساری به چرخه کشاورزی / هشدار دادستانی نسبت به تغییرکاربری اراضی کشاورزیمحمد کریمی در گفت‌وگو با میزان از تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در منطقه خبرداد و اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، ۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی شامل (دیوارکشی، بنای نیمه کاره) با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی این شهرستان تخریب شد.

وی ادامه داد: با انجام این عملیات قلع و قمع، در منطقه اوجا محله، ۴ هکتار از اراضی مرغوب کشاورزی منطقه آزادسازی شد.

کریمی افزود: روند برخورد با متخلفان با همکاری جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و دیگر ارگان‌های مرتبط ادامه دارد، که در روز‌های آتی، شاهد برخورد با اینگونه موارد در تمامی نقاط این شهرستان خواهیم بود.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان مازندران هشدارداد با سودجویانی که اراضی کشاورزی را با هدف کسب درآمد بیشتر، دیوار کشی یا به باغ ویلا تبدیل می‌کنند مماشات نداریم و با جدیت پیگیر حفظ اراضی مرغوب کشاورزی هستیم و معتقدیم این عمل غیرقانونی، اراضی حاصل خیز شهرستان را نابود می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *