وبینار تقدیر از خانواده خبرنگاران قربانی تروریسم برگزار می‌شود

13:11 - 27 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۵۹۰
وبینار تقدیر از خانواده خبرنگاران قربانی تروریسم به همت انجمن بین‌المللی گزارشگران صلح و با مشارکت فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

وبینار تقدیر از خانواده خبرنگاران قربانی تروریسم برگزار می‌شود - طبق اعلام روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، وبینار سه زبانه تقدیر از خانواه خبرنگاران قربانی تروریسم منطقه غرب آسیا با سخنرانی ویدیو کنفرانس محمد جواد ظریف و وزرای کشور‌های لبنان، عراق، افغانستان، سوریه و یمن برگزار می‌شود.

در این وبینار سه زبانه که با مشارکت فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود، از خانواده خبرنگاران قربانی تروریسم منطقه غرب آسیا در حضور مجازی صد‌ها نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای سیاسی و حقوق بشری از سراسر دنیا تقدیر میشود.

بر اساس این گزارش، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ جمهوری اسلامی افغانستان، وزرای ارتباطات جمهوری عربی سوریه و دولت یمن، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران و وزرای فرهنگ لبنان و عراق، از جمله سخنرانان این وبینار هستند.

گفتنی است فرهنگسرای رسانه به عنوان نهادی فرهنگی و رسانه‌ای، اولویت کاری خود را بر خبرنگاران و اهالی رسانه قرار داده است. حضور در این برنامه که به تقدیر از خبرنگاران قربانی تروریسم می‌پردازد گامی در راستای توجه به اصحاب رسانه از سوی این مرکز است. دانشگاه آزاد اسلامی، واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی، امور بین الملل سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سازمان همکاری‌های اقتصادی و انجمن دفاع از قربانیان خشونت و فرهنگسرای رسانه از جمله مشارکت کنندگان برگزاری این مراسم به شمار میروند.

این مراسم روز چهارشنبه (۲۹ مرداد) از ساعت ۱۸ الی ۲۰ و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان و مخاطبین می‌توانند پخش زنده مراسم را از صفحه اینستاگرام انجمن به آدرس peacereporters@ مشاهده و همچنین از طریق واتس آپ انجمن به شماره ۰۹۱۹۱۳۷۳۳۹۴ لینک حضور مجازی در مراسم را دریافت کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *