ملی‌پوش فوتبال ایران در دوراهی ترکیه و انگلیس

14:45 - 27 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۵۷۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
یک رسانه ترکیه‌ای مدعی شد هافبک ایرانی آمیان منتظر پیشنهاد رسمی باشگاه بشیکتاش است.

- این روزها در حالی احتمال انتقال سامان قدوس، هافبک ایرانی آمیان فرانسه به باشگاه برنتفورد انگلیس در رسانه‌های سوئدی و انگلیسی مطرح می‌شود که امروز سایت «فوتو مچ» ترکیه مدعی شد این بازیکن منتظر پیشنهاد رسمی باشگاه بشیکتاش ترکیه است.
 
این رسانه با استناد به بخشی از مصاحبه هفته گذشته قدوس با سایت سوئدی که گفته بود «اگر باشگاه‌های بزرگی مثل بشیکتاش ترکیه به دنبال من هستند، باعث خوشحالی است و من منتظر پیشنهاد رسمی آنها هستم.» اینطور گمانه‌زنی کرده است.
 
روز گذشته یکی از رسانه‌های سوئد خبر داد باشگاه برنتفورد انگلیس در آستانه جذب سامان قدوس، هافبک ایرانی آمیان فرانسه قرار دارد.
 
همچنین سایت «footballleagueworld» انگلیس عنوان کرده است که مذاکرات باشگاه برنتفورد با آمیان فرانسه برای جذب سامان قدوس ادامه داد و به نظر می رسد تا هفته آینده انتقال این بازیکن به لندن علنی شود. برنتفورد برای اولین بار نیست که به دنبال جذب هافبک ایرانی است، چون در سال ۲۰۱۸ وقتی قدوس برای استرشوندس سوئد بازی می‌کرد از این باشگاه لندنی پیشنهاد دریافت کرد، ولی در نهایت راهی آمیان شد.
 
قدوس در سال ۲۰۱۸ با مبلغ ۴ میلیون یورو از استرشوندس سوئد به آمیان رفت. او در این مدت ۲ ساله برای تیم فرانسوی ۳۵ بازی انجام داد، ۵ گل به ثمر رساند و ۵ پاس گل داد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *