رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی مینابی

9:55 - 27 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۴۹۹
با بهره برداری از پروژه احداث پارکینگ مینابی در بافت فرسوده منطقه ۱۵، ظرفیت لازم برای پارک بیش از ۴۰۰ خودرو فراهم خواهد شد.

- بنا به اعلام پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ضمن اعلام مطلب فوق افزود: پارکینگ مینابی با توجه به تاکید شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم نوسازی بافت فرسوده و ماموریت و برنامه‌های شهرداری تهران برای ارتقای سطح زندگی شهروندان، برقراری عدالت در برخورداری از خدمات و ... در بافت فرسوده منطقه ۱۵ در حال احداث است و پیشرفت عملیات اجرایی آن به مرز ۵۰ درصد رسیده است.

او با بیان آنکه جبهه اصلی عملیات اجرایی پروژه در طبقه سوم این پارکینگ ۷ طبقه جریان دارد، از اجرای بخش قابل توجهی از عملیات قالب بندی و آرماتوربندی سقف این طبقه خبر داد و گفت: بتن ریزی سقف، قالب بندی، آرماتوربندی و بتن ریزی ستون‌ها و دیوار‌های برشی از جمله اقدامات در حال اجرا در این بخش از پروژه است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق ضمن ابراز امیدواری از تکمیل و آماده سازی پروژه احداث پارکینگ مینابی تا پایان سال جاری، تامین پارکینگ در بافت فرسوده شهر تهران را اقدامی حیاتی خواند و یادآور شد: در همین رابطه احداث پارکینگ‌های طبقاتی امیرکبیر و شهید باقری در بافت فرسوده مناطق ۱۴ و ۱۸ نیز توسط سازمان عمرانی مناطق ادامه دارد و با بهره برداری از آنها، ظرفیت لازم برای پارک ۱۰۰۰ دستگاه خودرو در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

پروژه احداث پارکینگ طبقاتی مینابی در زمینی به مساحت ۲۳۳۰ مترمربع و با زیربنای حدود ۱۶۳۰۰ مترمربع در خیابان برادران سجادی واقع در منطقه ۱۵ در حال اجرا است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *