ادای احترام به شهدای آزاده کشور در بهشت زهرا (س)

9:18 - 27 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۴۸۰
همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدای آزاده و آزادگان متوفی در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

- بنا به اعلام روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س)؛ همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدای آزاده و آزادگان متوفی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه این مراسم معنوی اظهار داشت: شهدای آزاده علاوه براینکه در جبهه نبرد با دشمن بعثی جهاد کردند در جنگ فرهنگی و عقیدتی نیز طی دوران اسارت توانستند دشمن را به زانو درآورند.

ادای احترام به شهدای آزاده کشور در بهشت زهرا (س)

حمیدرضا صمیمی گفت: اعتقاد به اهداف بلند اسلام و انقلاب عاملی شد تا شهدای آزاده و آزادگان دوران تلخ اسارت و شکنجه‌های صدامیان را به راحتی تحمل کنند.

ادای احترام به شهدای آزاده کشور در بهشت زهرا (س)

در ادامه سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم امام راحل با همراهی خانواده‌های معظم شهدای آزاده و آزادگان متوفی با حضور بر مزار این عزیزان ضمن نثار گل به مقام والای شهدا ادای احترام کرد و با حضور بر مزار سیدالاسرا سردار شهید حسین لشگری خاطره این یاران سفر کرده را گرامی داشت.

ادای احترام به شهدای آزاده کشور در بهشت زهرا (س)



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *