بیمارستان نجمیه بیماران کرونایی را پذیرش نمی‌کند

8:47 - 27 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۴۷۴
مدیر بیمارستان نجمیه گفت: بیمارستان نجمیه بیمار کرونایی ندارد.

بیمارستان نجمیه بیماران کرونایی را پذیرش نمی‌کنداشتر خادمی مدیر بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نجمیه در گفت‌وگو با میزان با اشاره به اینکه این مرکز بیمار کرونایی ندارد گفت: تلاش می‌کنیم تا بیماران غیر کرونایی بدون دغدغه و نگرانی به این بیمارستان مراجعه کنند و خدمات بگیرند و به بیماران این اطمینان را می‌دهیم که بدون مشکلی می‌توانند با ایزولیشن کامل و بهداشتی تحت درمان در این بیمارستان قرار گیرند.

وی افزود: این بیمارستان جزء قابل اعتماد‌ترین مراکز درمانی محسوب می‌شود که پذیرای بسیاری از مراجعین از سراسر کشور به ویژه دارندگان بیمه‌های نیرو‌های مسلح است.

خادمی در خصوص خدمات بیمارستان نجمیه بیان داشت: حوزه اصلی فعالیت این مرکز، خدمت درمانی در حوزه زنان و زایمان است و بقیه بخش‌ها به صورت جنرال عمل می‌کند.

وی گفت: در حال حاضر بیمارستان نجمیه در تمام حوزه‌های تخصصی زنان، تخصصی و فوق تخصصی اطفال و نوزادان، گوارش، عفونی، قلب و خون اطفال به همراه درمانگاه‌های ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، جراحی مغز و اعصاب، قلب و عروق، پوست و مو، طب فیزیکی، داخلی، چشم پزشکی اپتومتری، دندان پزشکی، کلینیک تخصصی چاقی ارائه خدمات می‌کند.

خادمی با بیان اینکه هر بیمارستان توسط وزارت بهداشت مورد ارزیابی و اعتبار بخشی دائمی قرار میگیرد، عنوان کرد: بیمارستان نجمیه در طول ۱۰ سال گذشته در ارزشیابی‌ها جزو بیمارستان‌های درجه یک بوده است و این بیمارستان در چند سال گذشته با شعار سلامت محور بودن ادامه حیات داده و در رسالت خود ارائه خدمات با کیفیت و ایمن را هدف قرار داده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از زحمات پرسنل و کادر درمان این بیمارستان که به طور شبانه روزی بی وقفه و خستگی ناپذیر در ایام کرونایی خدمت رسانی می‌کنند قدردان هستیم.


برچسب ها: کرونا بیمارستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *