رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کرونا در جهان؛ افزایش ابتلا در ژاپن و کره جنوبی، تحقیقات ۱۷۰ تیم برای کشف واکسن کووید ۱۹

15:53 - 26 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۳۴۰
جدیدترین اطلاعات منتشر شده نشان می‎دهد که کشور‌هایی مانند نیوزیلند که پیش از این آمار پایین ابتلا به کرونا را داشته اند طی روز‌های اخیر افزایش شیوع را تجربه کردند.

کرونا در جهان؛ افزایش ابتلا در ژاپن و کره جنوبی، تحقیقات ۱۷۰ تیم برای کشف واکسن کووید ۱۹

– با اوج گیری شیوع ویروس کرونا در برخی از نقاط جهان، این موضوع تبعات و نگرانی‌هایی را در میان مردم و دولت‎ها به دنبال داشته است.

در حال حاضر شمار مبتلایان ویروس کرونا در جهان به بیش از ۲۱ میلیون و ۶۳۹ هزار نفر رسیده و بیش از ۷۶۹ هزار نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخته اند.

افزایش ابتلا در نیوزیلند و کره جنوبی

به گزارش «سی ان ان»، کشور‌های «نیوزیلند»، «فرانسه»، «ژاپن» و «کره جنوبی» در طول شبانه روز گذشته در میان کشور‌هایی بوده اند که شاهد اوج گیری کرونا بودند.

این گزارش بر اساس اطلاعاتی است که سازمان بهداشت جهانی آن را منتشر کرده است.

آزمایش واکسن ضد کرونای روسیه در عربستان و امارات

مقام‎های بهداشتی روسیه اعلام کردند که آزمایش واکسن ضد کرونای تولید شده از سوی این کشور، در امارات و عربستان انجام می‌شود.

به گفته یک مقام بهداشتی روسیه، این کشور با امارات و عربستان برای آزمایش واکسن ضد کرونای خود در این کشور‌ها به توافق رسیده است.

گزارش سازمان بهداشت جهانی از آخرین اخبار مربوط به واکسن کرونا

بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی، بیش از ۱۷۰ تیم تحقیقاتی در سراسر جهان در حال رقابت و تلاش برای تولید واکسن کرونا هستند.

از این بین، ۱۳۹ مورد در مرحله پیش از آزمایش، ۲۵ مورد در مرحله نخست آزمایش، ۱۷ مورد در مرحله دوم و ۷ مورد نیز در مرحله سوم آزمایش قرار دارند.

استرالیا درصدد توافق با «استرازنکا» برای خرید واکسن

استرالیا به دنبال توافق با شرکت دارویی انگلیسی «آسترازنکا» برای خرید ۳۰ میلیون دوز واکسن ضد کرونایی است که اینن شرکت دارویی در حال توسعه آن است.

بیش از هزار مورد فوت کرونایی در آمریکا

آمار منتشر شده از سوی دانشگاه «جانز هاپکینز» نشان می‌دهد که طی شبانه روز گذشته ۴۷ هزار و ۹۱۳ نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند و هزار و ۲۹ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *