بازدید رییس کل دادگستری استان یزد از مجتمع‌های صنعتی این استان

12:50 - 26 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۲۵۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان یزد ضمن بازدید از مجتمع های صنعتی این استان گفت: عزم دستگاه قضایی در حمایت تولید و رفع موانع آن جدی است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

بازدید رییس کل دادگستری استان یزد از مجتمع‌های صنعتی این استان - غلامعلی دهشیری در حاشیه بازدید از شرکت جهان الکترونیک، اظهار داشت: حضور مقام‌های قضایی در بازدید از کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی، موجب آشنایی دقیق آنان از خط تولید، مشکلات سرمایه گذاران و دغدغه‌های کارگری می‌شود.

وی تصریح کرد: حمایت دستگاه قضایی از رونق و جهش تولید، منحصر به پشت میز قضاوت نیست و این حضور در میدان عمل و بازدید از حرکت و جوشش و تلاش کارگران و کارآفرینان می‌تواند بسیار اثر گذار واقع گردد.

این مقام قضایی افزود: نفس حضور مقام‌های ارشد قضایی استان یزد در شرکت‌های تولیدی و صنعتی یک حس دلگرمی و ایجاد اعتماد و روحیه مضاعف به مجموعه می‌دهد.

رییس کل دادگستری استان یزد شرکت جهان الکترونیک را یکی از منحصرترین صنعت‌های پاک فعال در زمینه تهیه برد‌های مدار چاپی الکترونیک معرفی کرد و بیان داشت: استفاده و بهره گیری از تفکر مدیریتی کشور‌های توسعه یافته‌ای همچون ژاپن و آلمان و تلفیق آن با فرهنگ ایرانی، این شرکت را از در زمره تولید کنندگان موفق قرار داده است.

وی رسیدگی به مشکل مطروحه شرکت در بازدید را منوط به جلسات کارشناسی دانست و بیان داشت: به لحاظ وضعیت کشور در شرایط تحریم و نوع کالای تولیدی این شرکت در رقابت با مشابه خارجی و حضور فعال در بخش صادرات، مراتب پس از بررسی دقیق با نگاه حمایتی مورد توجه و پیگیری قرار می‌گیرد.

دهشیری پس از بررسی شکل این شرکت ابراز داشت: امید است با حمایت قضایی از تولید و رفع مشکلات آن، تعداد اشتغال مستقیم به کار این شرکت از ۱۲۰ کارگر به ۲۰۰ کارگر افزایش یابد و بازه زمانی تولید محصولات آن که اکنون ۹۰ روز می‌باشد نیز کاهش پیدا کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *