آسایش و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی آزادگان است

11:04 - 26 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۱۹۹
فرمانده ناجا با بیان اینکه استقامت آزادگان در دوران اسارت مثال زدنی است، گفت: آسایش و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی آزادگان است که بااقتدار در مقابل دشمن ایستادگی و از کیان و تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کردند.

- سردار حسین اشتری در حاشیه جلسه شور فرماندهان  ضمن گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و تبریک این روز به مردم انقلابی، جامعه ایثارگری و آزادگان غیور اظهار داشت: بی تردید امنیت، آرامش و آسایش حاکم بر ایران اسلامی مرهون فداکاری و جانفشانی آزادگان سرافرازی است که مجاهدانه و بااقتدار در مقابل دشمن ایستادگی کردند و از کیان و تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کردند.
 
وی ادامه داد: ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی آن هم در شرایط حساس داخلی کشور در آن دوران و همچنین عملیات روانی دشمنان، سبب تجدید قوای سایر رزمندگان و تشدید استقامت مردم شد و حضور آنان در کشور موجبات خیر و برکت را فراهم کرد.
 
فرمانده ناجا با بیان اینکه استقامت آزادگان در دوران اسارت و تحمل شکنجه‌های دشمن مثال زدنی است، تصریح کرد: رزمندگان با روحیه بالا و مقاومت پای آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و اعتقادات خود ایستادند؛ آزادگان، ارزشمندترین سرمایه‌های این نظام مقدس هستند و ۲۶ مرداد ماه هر سال فرصت مغتنمی برای تجلیل از عزیزانی است که عزت و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
 
سردار اشتری با بیان اینکه همواره قدردان جامعه ایثارگری به ویژه خانواده معزز شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز هستیم، تاکید کرد: برخود وظیفه می‌دانیم که از این دلاورمردان قدردانی کنیم، تجلیل و خدمات دهی شایسته به این قشر عزیز کم‌ترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.
 
گفتنی است، در پی شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حاشیه جلسه شور فرماندهی از چند آزاده سرافراز ناجا به نمایندگی از جامعه بزرگ آزادگان با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.
 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: پلیس آزادگان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *