پروژه قهرمانی گواردیولا در اروپا یکسال دیگر به تعویق افتاد! + عکس

10:10 - 26 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۱۶۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شکست شب گذشته منچسترسیتی مقابل لیون باعث شد پپ همچنان در حسرت رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بماند و پروژه قهرمانی گواردیولا در اروپا یکسال دیگر به تعویق بیفتد.

پروژه قهرمانی گواردیولا در اروپا یکسال دیگر به تعویق افتاد! + عکس - شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیون و منچسترسیتی به مصاف هم رفتند که نماینده فرانسه با ثبت شگفتی دیگر با نتیجه سه بر یک شاگردان گواردیولا را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد و حریف بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان شدند.

لیونی‌ها در مرحله یک‌هشتم نهایی هم یوونتوس را حذف کرده بودند.

گل‌های این بازی را کورنت ۲۴، موسی دمبله ۷۹ و ۸۷ برای لیون به ثمر رساندند و تک گل سیتی را دبروین در دقیقه ۶۹ وارد دروازه لیون کرد.
 
با صعود لیون و پیش از این رسیدن پاری سن ژرمن در جمع ۴ تیم برتر، برای اولین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا دو تیم فرانسوی به نیمه نهایی رسیدند. در این میان حضور دو تیم آلمانی دیگر جذابیت این مرحله خواهد بود.
 
با حذف سیتی از لیگ قهرمانان پروژه قهرمانی پپ گواردیولا در اروپا یکسال دیگر به تعویق افتاد تا پپ همچنان در حسرت رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با منچسترسیتی بماند.
 
سیتی تحت هدایت گواردیولا در فصل ۱۷-۲۰۱۶ در مرحله یک هشتم‌نهایی، در فصول ۱۸-۲۰۱۷/ ۱۹-۲۰۱۸ و ۲۰-۲۰۱۹ در مرحله یک چهارم نهایی از گردونه این رقابت‌ها کنار رفته است.
 
پروژه قهرمانی گواردیولا در اروپا یکسال دیگر به تعویق افتاد! + عکس


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *