دیدار رییس فدراسیون و رییس کمیته جوانان با مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش

18:35 - 25 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۰۲۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
عباس اورسجی رییس و کمال سعدی آل‌کثیر مسئول کمیته جوانان با حمید بنی‌تمیم مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان دیدار کردند.

- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون کبدی، اورسجی با هدف تعامل هرچه بیشتر با وزارت ورزش و جوانان در زمینه همگانی کردن رشته کبدی ظهر امروز (شنبه) به همراه کمال سعدی آل‌کثیر رییس کمیته جوانان فدراسیون با حمید بنی‌تمیم مدیرکل توسعه ورزش همگانی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار برنامه‌های همگانی فدراسیون کبدی و پویش‌هایی که این روز‌ها با توجه به ویروس کرونا برای تمامی استان‌ها در نظر گرفته شده است مطرح گردید که با استقبال و حمایت بنی‌تمیم هم همراه بود و وی اعلام کرد: وزارت ورزش از برنامه‌هایی که به رشد و توسعه ورزش همگانی در بین خانواده منجر شود حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد و یکی از رشته‌هایی که مورد حمایت همه جانبه وزارتخانه است رشته زیبا و بومی کبدی است که می‌تواند نقش موثری در سلامت خانواده‌های ایرانی داشته باشد.

بنی تمیم در پایان گفت: رشته کبدی در کنار مبحث قهرمانی در زمینه همگانی و استعدادیابی هم جزو فدراسیون‌های موفق کشور در این چند سال گذشته است و این عملکرد خوب فدراسیون در تخصیص بودجه مناسب تاثیرگذار خواهد بود.

اورسجی هم ضمن تشکر از حمایت‌های مدیرکل توسعه ورزش همگانی از جدیت فدراسیون و هیئت‌های استانی در سال جاری برای توسعه پایدار کبدی در سراسر کشور گفت: امسال قصد داریم با کمک مربیان سازنده خود در استان‌های مختلف ورزش کبدی را به شکل‌های مختلف برای خانواده‌ها تعریف کنیم و این رشته اصیل ایرانی را با یک برنامه منسجم وارد سبد ورزش خانوار‌ها کنیم.

کمال سعدی آل‌کثیر رییس کمیته جوانان هم ضمن تقدیر از حمایت‌های بنی‌تمیم گفت: کمیته جوانان فدراسیون در کنار کمیته همگانی برنامه‌های بسیار مدون و متنوعی برای جوانان کبدی کار سراسر کشور دارد و ان‌شالله قصد داریم اوقات فراغت کبدی کاران جوان را به بهترین شکل ممکن پر کنیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *