تمهیدات ویژه بهداشتی در پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»

15:24 - 25 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۶۹۴۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
با استقرار بهداشت‌یار ثابت و مقیم در تهران و شاهرود، برای عمده عوامل سریال «سلمان فارسی» پرونده پزشکی تشکیل شده و این افراد به‌صورت مستمر توسط پزشک متخصص، معاینه می‌شوند.

تمهیدات ویژه بهداشتی در پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» - طبق اعلام روابط عمومی سیما فیلم، حسین طاهری تهیه‌کننده سریال گفت: عمده افرادی که به‌صورت مستمر با سریال «سلمان فارسی» همکاری می‌کنند به صورت مستمر معاینه و به مدت یک سال، تحت پوشش بیمه کرونا قرارگرفته‌اند.

تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» با توجه به تأکید سازمان صداوسیما و ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی مرکز بهداشت و درمان سازمان صداوسیما گفت: نظارت‌های بهداشتی توسط این مرکز انجام می‌شود.

وی بر اهمیت سلامت تک‌تک افراد حاضر در این پروژه فاخر ویژه تاکید کرد و گفت تلاش بر این است تا هر روز افراد حاضر در پروژه بر اساس پروتکل‌های بهداشتی، کنترل و تب سنجی شوند.

طاهری با اشاره به توزیع روزانه حدود ١٥٠٠ ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده در میان عوامل سریال گفت به‌منظور حفظ سلامت افراد، در تمام مدت‌زمان فیلم‌برداری آمبولانسی مجهز به همراه پرسنلی کار آزموده در محل لوکیشن شاهرود حضور دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *