ضرورت تقویت دیپلماسی پلیسی در کارکنان ناجا

15:00 - 25 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۶۸۹۸
جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا بر تقویت دیپلماسی پلیسی تاکید کرد و گفت: این امر الگویی موثر برای پیشرفت دیپلماسی انتظامی و همچنین ارتقاء سطح دانش کارکنان نیروی انتظامی است.

- کارگاه آموزشی کشور شناسی با رویکرد انتظامی به ریاست سردار "کاظم مجتبایی" جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا و دکتر "حسین امیر عبدالهیان" دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی، کارشناسان پلیس بین الملل و پلیس‌های تخصصی به صورت ویدئو کنفرانس در محل پلیس بین الملل ناجا برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی سردار "کاظم مجتبایی" ضمن تشکر از حضور دکتر "امیر عبدالهیان" اظهار داشت: آموزش اثرگذار می‌تواند اخلاق و رفتار جدید در کارکنان ایجاد کند، به همین منظور پلیس بین الملل ناجا با برنامه ریزی تلاش می‌کند از صاحبان اندیشه‌های دیپلماسی در سطح کشور در برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همچنین پیشبرد اهداف بهره ببرد.

وی با اشاره به ضرورت تقویت دیپلماسی پلیسی و تاثیرات آن بر دیپلماسی ملی افزود: این امر الگویی موثر برای پیشرفت دیپلماسی انتظامی و همچنین ارتقاء سطح دانش کارکنان نیروی انتظامی است.

جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا تصریح کرد: به اعتقاد مدیران و سیاست گذاران ملی، انسان‌ها در پایه گذاری مطلوب روابط بین کشور‌ها نقش اساسی دارند که بایستی برای تقویت دانش و بینش چنین افرادی تلاش شود.

در ادامه این کارگاه آموزشی دکتر " امیر عبدالهیان" نیز با تاکید بر نقش افراد برای تنظیم دیپلماسی پلیسی اظهار داشت: اگر روابط سیاسی و بین المللی از صورت رسمی و استاندارد به روش دوستی و رفاقت بین فردی توسعه و تغییر پیدا کند، می‌تواند اثرات مطلوبی بر دیپلماسی ملی داشته باشد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: پلیس ناجا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *