گل محمدی: اخراج کمال سختگیرانه بود/ سرآسیایی: چوب غفلت کردنمان را خوردیم

23:23 - 25 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۶۷۹۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سیدعلی با اخراج سخت گیرانه کامیابی نیا ما را ده نفره کرد اما دیدیم صحنه های مشابه را برای تیم های دیگر راحت از کنارش می گذرند.

- یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*باید به دلیل استقبال خوبی که در سیرجان از ما شد و میزبانی خوب باشگاه گل گهر هم تشکر می کنم. شروع خوبی نداشتیم و مهدی سیدعلی با اخراج سخت گیرانه کامیابی نیا ما را ده نفره کرد. خیلی راحت کارت داد اما دیدیم صحنه های مشابه را برای تیم های دیگر  راحت از کنارش می گذرند.

*زیاد  نمی خواهم درباره داوری صحبت کنم. نیمه اول خوبی نداشتیم. هم اخراج دادیم و هم دو گل دریافت کردیم. این موضوع کار ما را خیلی سخت کرد اما در نیمه دوم با انگیزه بالاتری برای جبران آمدیم. خیلی خوب بازی کردیم و حتی از حریف پیش افتادیم

* از بازیکنانم به دلیل ذهنیت خوبی که پس از ده نفره شدن داشتند، تشکر می کنم آنها واکنش خوبی به اخراج کامیابی نشان دادند. این امتیاز و نتیجه ای که در نیمه دوم گرفتیم برای من به اندازه یک برد ارزشمند است.

*ذهنیت بزرگ بازیکنانم کمک می کند تا در آینده هم اگر اتفاقی افتاد جبران کنند و آنها شخصیت بالای خود را نشان دادند. در مجموع نیمه اول برای ما خوب نبود اما نیمه دوم بازی را کامل در اختیار داشتیم. اگر می توانستیم بازی را ببریم، حق مان بود. بار دیگر از بازیکنانم که نشان دادند نفرات بزرگی هستند تشکر می کنم.

همچنین مجتبی سرآسیایی ، مربی تیم گل‌گهر هم با حضور در نشست خبری صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

* ابتدا به بچه های تم خودمان  و پرسپولیس خسته نباشید و خدا وقت می گویم. بازی جاندار، محکم و تاکتیکی بود که در زمانی از آن غفلت کردیم. در فوتبال غفلت یک تیم جریمه سنگینی دارد و ما هم تاوان سنگینی دادیم.

*نقطه بزرگ این دیدار بازگشت ما به شرایط بازی بود و با تلاش بچه ها توانستیم به گل سوم دست پیدا کنیم. خدا را شکر با وجود تمام اتفاق هایی که در جریان بازی افتاد، بازنده نشدیم. نباید فراموش کنیم پرسپولیس با 14 امتیاز اختلاف قهرمان شده است و بی شک فوتبال باکیفیتی بازی کردیم که جلو افتادیم. پرسپولیس هم با وجود ده نفره شدن پتانسیل کمی ندارد.

*برخی مواقع غفلت کردیم که برای آن چوب خوردیم و تاوان دادیم ولی باز هم خوشحالیم که در این شرایط خیلی حساس یک امتیاز را گرفتیم.  به بچه‌های مان که به بازی برگشتند، خدا قوت و دست مریزاد می‌گویم.

* قطعا برای گرفتن نتیجه خوب به مصاف ذوب آهن می رویم. خدا را شکر شرایط مان برای بقا بد نیست اما همچنان درمنطقه خطر هستیم و احتمال سقوط مان وجود دارد.

* باید در آن بازی هم با تمرکز باشیم. در این چند هفته همیت گل گهر به اوج خود رسید و با کار تیمی خود از صدرکار خانه تا پایین، همیاری و همکاری خیلی خوبی ایجاد شد. انشالله این موضوع با گرفتن نتیجه خوب و ماندن گل گهر تمام شود تا ما هم خجالت زده مردم خوب سیرجان نشویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *