موفقیت‌ها؛ ناگفته‌هایی که مصداق تحریف می‌شوند

10:11 - 25 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۶۷۶۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان معتقد است، تحریف واقعیات کشور فقط به گفته‌ها نیست و نگفته هم تحریف است و برخی اوقات صد‌ها نگفته درباره کشور به مانند تحریف عمل می‌کند.
روایت یک نماینده مجلس از گفته ها و ناگفته های جریان تحریفحسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری درباره اهداف تحریم‌سازان و تحریف‌گران واقعیات کشور گفت: یکی از مصادیق جریان تحریف رویکردی صفر و صدی به وقایع کشور است.

وی تاکید کرد: جریان تحریف می‌کوشد تا اقداماتی که برای کشور رخ داده نادیده شمرده شود و این وضعیت را با قبل از انقلاب مطابقت دهد این در حالی است که شرایط فعلی به هیچ وجه با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس اظهار داشت: همچنین جریان تحریف می‌کوشد تا اقتدار ایران در منطقه و دنیا نادیده گرفته شود این در حالی است که ما در این ۴۰ سال اجازه ندادیم تا یک وجب از این سرزمین به دست بیگانگان بیافتد.

وی با بیان اینکه تحریف واقعیات کشور فقط به گفته‌ها نیست و نگفته هم تحریف است، گفت: برخی اوقات صد‌ها نگفته درباره کشور  به مانند تحریف عمل می کند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه ظرفیت‌های کشور بی شمارند، تاکید کرد: در حال حاضر جوانان ما در شرکت‌های دانش بنیان هر نوع محصولی که نیاز باشد را به تولید می‌رسانند لذا وقتی این موارد دیده نمی‌شود تحریف واقعیات اتفاق افتاده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *