کاهش ۲۰ درصدی ورودی پرونده‌ها به حوزه قضایی بافت

9:00 - 25 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۶۷۰۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان کرمان از کاهش ۲۰ درصدی ورودی پرونه‌ها به حوزه قضایی بافت طی چهارماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کاهش ۲۰ درصدی ورودی پرونده‌ها به حوزه قضایی بافت- یدالله موحد در حاشیه بازدید از واحدهای قضایی شهرستان بافت گفت: در چهارماهه امسال بالغ بر چهار هزار و 774 فقره پرونده نیز توسط قضات این شهرستان مورد رسیدگی و صدور حکم واقع شده است که آمار کاهش ۲۰ درصدی ورودی پرونده ها را نشان می دهد.

وی تحقق 90 درصد ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی در شهرستان بافت را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: متوسط زمان رسیدگی به پرونده ها در حوزه قضایی بافت طی چهار ماه سال جاری از 97 روز به 85 روز کاهش یافته است که جای تقدیر دارد.

رییس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: متوسط زمان رسیدگی در دادسرای بافت از 66 روز به 61 روز و در دادگاه این شهرستان از 142 روز به 119 روز کاهش یافته است.

موحد اظهارداشت: در راستای سیاست های قوه قضاییه به منظور رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده های مسن نیز در چهارماهه امسال 577 فقره پرونده در این شهرستان مورد رسیدگی و صدور حکم قرار گرفته است.

وی در راستای سیاست های قوه قضاییه مبنی بر حفظ حقوق عامه و تکریم مراجعان و مردم از حوزه های قضایی شهرستان بافت بازدید کرد و ضمن ارزیابی فرایندهای دادرسی و نحوه ارائه خدمات قضایی به مردم، تسهیل خدمت رسانی به مردم و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد.

بیشتر بخوانید:
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *