رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ناطقی: اظهارات منصوريان کذب محض است

17:26 - 24 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۶۶۵۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
نایب ریيس امور بانوان فدراسيون ووشو گفت: صحبت‎‌هایی که شهربانو منصوريان در فضای مجازی مطرح می‌کند، اساساً کذب و دروغ است.

- بر اساس اعلام روابط عمومى فدراسيون ووشو، زهرا ناطقی در خصوص اظهارات اخير شهربانو منصوريان در فضاي مجازي و اتهاماتي که اين ورزشکار به فدراسيون ووشو در خصوص انتخابی تيم ملی در سال ۱۳۹۸ بین سهیلا منصوریان و مریم هاشمی و حق خوری فدراسیون در مورد خواهرش وارد کرده است، اظهار داشت: هيچ کداميک از اين موارد صحت ندارد و اين مسائل از اساس دروغ و کذب محض است. از قديم گفته‌اند وقتی يک دروغ را دائما با خودت تکرار کنی، خودت هم آن را باور خواهی کرد. اين دقيقا حکايت شهربانو منصوريان است.

وي با بيان اينکه تمام مسابقات انتخابي تيم ملی ووشو در شرايط عادلانه برگزار شده است، يادآور شد: اين ورزشکار مدعی است که خواهرش يعنی سهيلا منصوريان سه بار متوالی مريم هاشمي را شکست داده که چنين چيزي به هيچ عنوان حقيقت ندارد و يک دروغ بزرگ است. تمامي ارکان فدراسيون نيز شاهد اين امر هستند.

نایب ریيس امور بانوان فدراسيون ووشو افزود: تمامى فيلم‎ هاي بازى‌ ها توسط بهترين داوران ووشو کشور بررسى و بازبينى شده است و براساس قوانين بين المللى تصميم نهايى و فنى در خصوص اين ديدار گرفته شده است. در نهايت هم سهيلا منصوريان بازنده اين مسابقه اعلام شد. حتى شهربانو منصوريان بعد از شکست خواهرش به تيم داورى توهين کرد و تمامي داوران و هيئت ژورى تقاضاى برخورد انضباطى با او را داشتند.

وي ادامه داد: اينکه منصوريان دائما در مورد دوپينگ مريم هاشمي صحبت مي‎کند و مي‎گويد او با دوپينگ راهي مسابقات جهاني شده هم دروغ است؛ زيرا پيش از مسابقات انتخابي تيم ملي از مريم هاشمي توسط نادو تست گرفته شد که نتيجه آن منفي بود. متاسفانه پس از پايان مسابقات جهاني و هنگامي که مجددا از هاشمي تست دوپينگ گرفته شد، نتيجه آن مثبت اعلام مى شود.

نایب ریيس امور بانوان فدراسيون ووشو گفت: فدراسيون ووشو طي اين سال‎ها همواره با سعه صدر با اين ورزشکار رفتار کرده و از اشتباهات بزرگ و کوچک مکرر او عبور کرده است؛ اما اين ورزشکار نه تنها در مسير درست قرار نگرفته، بلکه به اشتباهات عديده خود نيز ادامه مي‎دهد. موارد زيادى از تخلفات ايشان مطرح شده و مستندات آن نيز موجود است که شايد اعلام آن در رسانه ها و اطلاع افکارعمومى عواقب سنگينى حتي در زندگى شخصى اين ورزشکار داشته باشد. در صورت ادامه رفتارهاى اين ورزشکار، شايد در خصوص اين تصميم، تجديد نظر صورت بگيرد.

ناطقي گفت: سوالم اينجاست که اگر قصد و غرضي در کار بود و بنا بود اين خواهران به مسابقات اعزام نشود، چگونه الهه و شهربانو باهم به مسابقات رفتند؟ اگر شرايط انتخابي‎ها عادلانه نبوده است، بطبع براي اين دو هم چنين و اعزام آنها نيز ناعادلانه بوده و در حق ديگر ورزشکاران اجحاف شده است! هر سه خواهر محصول قهرمان پرورى همين فدراسيون هستند. شهربانو منصوريان که از سال 2011 تا 2019 درتمامى اعزام ها حضور داشته است؛ آيا درست است که بگويد فدراسيون در حق بقيه اجحاف کرده است!؟

وي افزود: به نظر مي‎ رسد شهربانو منصوريان با توجه به اينکه به اتمام ورزش قهرماني اش نزديک شده است ، سعي دارد با ايجاد حاشيه و پروپاگاندا نگاه‌ها را به سوي خودش بازگرداند تا به فراموشي سپرده نشود. به نظرم او با تمام اين مسائل و حواشي تلاش مي‎کند که اقدامات مربوط به مهاجرت احتمالى خودش را تسريع کند. در غير اين صورت هيچ دليل منطقي‎اي براي اين رفتار عجيب و دور از شان اين ورزشکار وجود ندارد. آن هم در شرايطي که يکي دو سال از اين ماجرا زمان گذشته است.

ناطقي در پايان تاکيد کرد: منصوريان فراموش نکند که تمام چيزي‌هايي که امروز دارد را مديون ورزش ووشو و فدراسيون ووشو است. او فراموش نکند هرچقدر هم که ورزشکار بزرگي باشد، باز هم از ووشو و پيراهن مقدس تيم ملي بزرگتر نيست. فراموش نکند شرايط مناسبى که برايش در کشور و نظام مقدس ايران فراهم شده، به سبب لطف خدا، تلاش هاى خودش و حمايت‎هاي هميشگى فدراسيون ووشو بوده است.

انتهاي پيام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *