سرپرست باشگاه پرسپولیس: در پرونده برانکو، هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند

22:49 - 22 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۶۳۲۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رییس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه در پرونده برانکو، هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند، گفت: این پرونده مدیریت شده است و تسویه بدهی و پرداخت مابقی حقوق آقای برانکو در حال انجام است.

-  طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول‌پناه با بیان اینکه نگرانی‌های هواداران پرسپولیس را کاملا درک می‌کنیم، اظهار داشت: از این رو می‌خواهم از همین‌جا به آن‌ها بگویم در پرونده آقای برانکو و دستیاران ایشان با توجه به اقدامات صورت گرفته و در دست انجام، هیچ تهدید انضباطی، در محدوده جرایمی، چون محرومیت، بسته شدن پنجره و کسر امتیاز، پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.

نامه اخیر فیفا نیز موید این نکته بود که آن‌چه پیش از این اعلام شد، درست بود. وی ادامه داد: هواداران عزیز پرسپولیس، اخبار و شایعات گوناگونی را از منابع مختلف و بعضا غیر رسمی دریافت می‌کنند که باعث نگرانی آن‌ها می‌شود و این مساله با بازخورد‌ها در شبکه‌های اجتماعی، گسترش می‌یابد، اما اکنون می‌توانیم با قاطعیت این اطمینان را بدهیم که باشگاه پرسپولیس در این پرونده‌ها که گفته شد با مواردی مانند مشکل برای نقل و انتقالات به دلیل بروز محرومیت یا کسر امتیاز روبرو نمی‌شود.

رییس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: همان‌طور که پیش از این اعلام شد، این پرونده مدیریت شده است و تسویه بدهی و پرداخت مابقی حقوق آقای برانکو در حال انجام است.

پیش از این با توجه به هجمه‌ای که وجود داشت، تاکید کرده بودیم که طبق آیین نامه انضباطی، هر اقدامی هم صورت بگیرد، مهلت یک ماهه‌ای داده خواهد شد و ما برای تسویه بدهی و اجرای کامل رای فیفا برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: نامه اخیر فیفا بر آن چه گفتیم صحه گذاشت. انتظار جریمه را هم داشتیم. البته تمام تلاش خود را برای عدم مواجه با آن انجام دادیم. اگر ماجرا را به دادگاه عالی ورزش می‌کشیدیم بیشتر هزینه و مشکل به آینده منتقل می‌شد.

هواداران پرسپولیس حتما تایید می‌کنند که بیش از یک و نیم میلیون یورو پرداخت، بار مالی بسیار سنگینی است و تامین اعتبار مرحله به مرحله انجام شد.

این پرونده به عنوان سنگین‌ترین پرونده باشگاه، قبل از پایان مهلت تعیین شده از سوی فیفا برای همیشه بسته می‌شود و پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است. هواداران از این ناحیه کوچکترین نگرانی نداشته باشند.

 


برچسب ها: پرسپولیس برانکو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *