ماهیت جریان تحریف؛ از حضور در حاکمیت تا منفعت‌طلبی شخصی

22:01 - 23 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۶۲۵۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رییس کمیسیون «شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس» با بیان اینکه بسیاری از تحریف‌کنندگان واقعیت زمانی در حاکمیت بودند، گفت: بخشی از این جریان همیشه در مقابل مردم و حاکمیت حرکت کردند و بخشی دیگر هم سرخوردگانی هستند که منافع‌شان به خطر افتاده و با دشمن همراهی و همگامی می کنند.
رییس کمیسیون شوراهای مجلس: بروز جریان تحریف با شرایط تحریم آمریکا مصادف شده استمحمد صالح جوکار در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری درباره اهداف تحریم‌سازان و تحریف‌گران واقعیات کشور گفت: جریان تحریف از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی درصدد است تا دستاورد‌های انقلاب را نا چیز بشمارد و به گونه‌ای وانمود کند که وضعیت مردم از قبل بدتر شده است.

وی با بیان اینکه جریان تحریف و جریان بیرونی باهم پیوند خورده‌اند، افزود: وقتی ما به درستی به این مسئله نگاه می‌کنیم می‌بینیم که یک هم‌سویی بین رسانه‌های جریان تحریف و رسانه‌های بیرونی وجود دارد و به نوعی در این رسانه‌ها وانمود می‌شود که ایران در طول این ۴۰ سال رشد و پیشرفتی نداشته و حاکمیت مانع اصلی این پیشرفت بوده است.

رییس کمیسیون «شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس» تصریح کرد: جریان تحریف در موضوعاتی از جمله اقتصاد و تولید موضوعات را به گونه‌ای جلوه می‌دهند که مردم نسبت به آینده خود مأیوس و ناامید شوند.

جوکار با بیان اینکه جریان تحریف می‌کوشد تا یک احساس سرخوردگی در مردم ایجاد کند، اظهار داشت: جریان تحریف می‌کوشد در پی این سرخوردگی افکار عمومی را در جهت هدف خود به کار بگیرد.

رییس کمیسیون «شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس» تصریح کرد: دقیقا اوج بروز جریان تحریف مصادف است با شرایط تحریم آمریکا لذا این دو مقوله با هم پیوند خورده‌اند و تلاش می‌کنند تا استکبار جهانی را مبرا جلوه دهند.

جوکار اظهار داشت: جریان تحریف می‌کوشد از زیر بار مشکلات شانه خالی کند و اذعان دارد که در میدان نبوده‌ و ضعف از ناحیه دیگری است و به نوعی فرار به جلو کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بسیاری از تحریف‌کنندگان واقعیت زمانی در حاکمیت بودند، بیان داشت: بخشی از این جریان همیشه در مقابل مردم و حاکمیت حرکت کردند و بخشی دیگر هم سرخوردگانی هستند که منافعشان به خطر افتاده و با دشمن همراهی وهمگامی می کنند.

این نماینده مجلس گفت: تضعیف مقاومت ملت امروز یک نگاه نابخشودنی است و قطعاً  جریان تحریف نمی‌تواند به اهداف خود دست پیدا کند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *