امامی: به آغاز فعالیت‌های کشتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خوشبین هستم

0:01 - 23 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۶۰۴۹
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: به آغاز فعالیت‌های کشتی با مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خوشبین هستیم.

محمدابراهیم امامی در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین تصمیمات برای شروع فعالیت‌های رشته کشتی با توجه به شرایط موجود اظهار داشت: با کمک کمیته پزشکی فدراسیون کشتی و با نظرخواهی از کارشناسان و سرمربیان تیم‌های ملی پروتکل‌های که مد نظرمان بود را به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه کردیم و قرار است پس از بررسی این دستورالعمل‌ها تصمیم نهایی اتخاذ شود.
 
وی ادامه داد: در نهایت تصمیم‌گیرنده آنها هستند. فدراسیون پزشکی ورزشی هم به این بحث ورود کرده و قرار شده تمام این دستورالعمل‌ها در جلسه‌ای مشترک با ستاد مبارزه با کرونا تشریح و تبیین شود. متاسفانه یکی از مشکلات این است که تهران در وضعیت قرمز قرار دارد که کار را سخت می‌کند.
 
سخنگوی فدراسیون کشتی درباره برگزاری مسابقات لیگ کشتی تصریح کرد: برای لیگ هم پیشنهاداتی داشته‌ایم از جمله برگزاری مسابقات در فضای باز، تست گیری از تمام عوامل اجرایی و انجام قرنطینه برای تمام عوامل تا کسی به غیر آنها اجازه ورود و خروج از قرنطینه را تا پایان مسابقات نداشته باشد.
 
امامی در پاسخ به این سوال که چقدر به آغاز اردوهای کشتی امیدوار است، عنوان کرد: خیلی به شروع فعالیت‌های کشتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی البته با مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا خوشبین هستیم. اگر قرار باشد در مسابقات جهانی شرکت کنیم باید برای آغاز اردوها و تمرینات برنامه‌ریزی داشته باشیم. تلاش می‌کنیم مجوز آغاز تمرینات و اردوها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا دریافت کنیم.

برچسب ها: امامی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *