اکبرپور: استقلال از خودی‌ها ضربه می‌خورد/ بازی با فولاد باید به شهر دیگری منتقل شود

12:57 - 16 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۵۹۲۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه در این چند روز بازهم برخی‌ که فقط برای پول و بیزینس به باشگاه نزدیک شده‌اند آرامش تیم را برهم زدند.

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط باشگاه استقلال اظهار داشت: با آمدن احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه، کمی آرامش به تیم تزریق شده بود که متاسفانه در این چند روز باز هم برخی‌ که فقط برای پول و بیزینس به باشگاه نزدیک شده‌اند آرامش تیم را برهم زدند.

وی ادامه داد: باشگاه بزرگی مانند استقلال نیاز به اسپانسر دارد که پول تزریق کند نه اینکه به باشگاه پول قرض بدهد و در آینده خواستار این پول باشد. متاسفانه در استقلال این اتفاقات رخ می‌دهد و برخی که اصلا نام استقلال برای‌شان مهم نیست، حاشیه ایجاد می‌کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: همیشه گفته می‌شود که استقلال از خودی‌ها ضربه می‌خورد؛ اما باید بگویم این دوستانی که شیطنت می‌کنند، استقلالی نیستند. خودی‌های استقلال پیشکسوتان بزرگی هستند که اصلا در باشگاه حضور ندارند و حرفی هم نمی‌زنند که برای تیم حاشیه ایجاد شود.

اکبرپور درباره دیدار استقلال با فولاد خوزستان تصریح کرد: امیدوارم تصمیم درستی گرفته شود، چون واقعا اهواز هم از لحاظ آب و هوایی و هم از لحاظ بیماری کرونا در شرایط خوبی نیست. می‌توانند این دیدار را به شهری دیگر منتقل کنند که خطر کمتری داشته باشد.

مهاجم اسبق استقلال در خصوص مطالبات آکادمی باشگاه هم افزود: سعادتمند توانسته مقداری از قرارداد بازیکنان را بدهد و همچنین بخشی از مطالبات بازیکنان و خارجی‌ها را هم پرداخت کرده است. حتی به حساب تیم امید هم پول واریز شده است، اما من از زمان فتحی که در نوجوانان استقلال بودم، از باشگاه طلب دارم. پس از صحبتی که با سعادتمند داشتم، قرار بر این شد که به زودی این مطالبات هم پرداخت شود.


برچسب ها: استقلال اکبرپور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *