نصراصفهانی: اواسط خرداد حکم دراگان از طرف فیفا صادر می‌شود/ هر کسی از اسکوچیچ وکالت دارد برای مذاکره بیاید

12:42 - 06 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۳۸۱۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رییس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: رسیدگی به پرونده شکایت ما از اسکوچیچ در فیفا فرآیندی دارد و در اواسط خرداد حکم او صادر می‌شود.

حسن نصراصفهانی در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: ما به سازمان لیگ نامه‌ای ارسال کردیم و نقطه نظرات خود را در مورد ادامه مسابقات به شکل مکتوب ارسال و همه مشکلات را مطرح کردیم. موانع، خطرات، مشکلات استان خوزستان و به خصوص شهر آبادان را که در وضعیت قرمز قرار دارد گفتیم و خواهان تجدیدنظر در برگزاری مسابقات شدیم.

ما برای تمرین مشکل داریم چه برسد به برگزاری مسابقات
وی با اشاره به تست کرونا از بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت گفت: ما برای تمرین در آبادان مشکل داریم چه برسد به برگزاری مسابقات و میزبانی رقابت‌های لیگ برتر. با این حال، روز دوشنبه از بازیکنان تست کرونا گرفتیم و بعد از اعلام تست کرونا در مورد ادامه برنامه‌های این تیم تصمیم‌گیری می‌کنیم.

خدا کند هیچکدام از بازیکنان ما کرونا نگرفته باشند
رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان به شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا اشاره و تاکید کرد: ما از سازمان لیگ خواهش کردیم بررسی بیشتر و دقیق‌تری در خصوص ادامه مسابقات کنند. آرزو می‌کنم هیچکدام از بازیکنان ما مبتلا نشده باشند. برای ما حفظ جان بازیکنان خود و دیگر تیم‌های حاضر در لیگ از هر چیز دیگری با ارزش‌تر است. صنعت نفت ۴ امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارد و گرفتن سهمیه برای ما ممکن است اما در مقابل جان بازیکنان این سهمیه و حتی قهرمانی ارزشی ندارد.

هنوز موفق نشده‌ایم بخش دیگری از کمک وزارت نفت را دریافت کنیم
نصراصفهانی در مورد احتمال آغاز تمرینات در آبادان گفت: با توجه به شرایط محیطی در آبادان، برای شروع تمرینات باید مجوز بگیریم چون این شهر در حالت نیمه تعطیل قرار دارد لازم است که ما مجوز‌هایی در شهر بگیریم. از این رو برای تمرین در آبادان مشکل داریم. امیدوارم سازمان لیگ در این خصوص تجدیدنظر کنند. ما مثل دو تیم دیگر شرایط مالی مناسبی برای تمرین در شهر دیگر نداریم. هنوز موفق نشده‌ایم بخش دیگری از کمک وزارت نفت را دریافت کنیم. نمی‌دانم چطور دیگر تیم‌ها توانستند ولی ما نتوانستیم. ما بازیکنان را در خوابگاه اسکان دادیم و سعی کردیم موارد بهداشتی را رعایت کنیم و بازیکنان را به چند گروه برای تست روانه تقسیم کردیم. مثل برخی تیم‌ها نمی‌توانیم به بازیکنان امکانات دهیم و نمی‌دانم برای تمرینات چه کنیم.

فدراسیون فوتبال دخالت نکند، طرف دعوای ما اسکوچیچ است
وی با اشاره به وساطت فدراسیون فوتبال در خصوص طلب باشگاه صنعت نفت از دراگان اسکوچیچ تصریح کرد: ما قبلا هم گفتیم و از فدراسیون خواهش کردیم در این خصوص دخالت نکنند. ما یک طرف دعوا به نام دراگان اسکوچیچ داریم. با هم توافق نامه‌ای تنظیم کردیم و شخص اسکوچیچ آن را امضا کرد. بر این اساس به او نامه نوشتیم و متذکر شدیم توافق را نقض کرده است و باید تبعات آن را پذیرفته و خسارت ما را بپردازد ولی او جوابی به ما نداد. بار دیگر با توجه به فرصتی که در آن توافق‌نامه قید شده بود به او مهلت دادیم و باز هم پاسخی داده نشد. در نهایت به فیفا شکایت کردیم. رسیدگی به این پرونده در فیفا فرایندی دارد و تا جایی که ما می‌دانیم در اواسط خرداد حکم اسکوچیچ صادر می‌شود.

شکایت ما از اسکوچیچ به فیفا کار عجیبی نیست
رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت خاطرنشان کرد: از فدراسیون و سازمان لیگ تماس‌هایی با ما داشتند، ولی به آنها جواب دادیم، اگر وکالتی از اسکوچیچ دارند حاضر به مذاکره هستیم، ولی از حقوق‌مان کوتاه نمی‌آییم. الان هم منتظر حکم فیفا هستیم و هر حکمی بدهد از آن تبعیت می‌کنیم. خبر ندارم قرارداد این مربی با فدراسیون به چه شکل بوده است و برای چه باید مذاکره کنیم. به هر حال، طرف ما اسکوچیچ است. ما مخلص همه دوستان در فدراسیون هستیم، ولی طرف دعوای ما فدراسیون و سازمان لیگ نیست. اسکوچیچ با ما قرارداد داشت. پنج روز پرداخت ما به تاخیر افتاد به ما نامه زدند و به فیفا رو نوشت زدند و برای ما پرونده تشکیل دادند. ما هم کار عجیبی نکردیم و به فیفا رفتیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *