رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۶ نفر از سرشاخه‌های شرکت هرمی یونیک فاینانس دستگیر شدند/ جذب سرمایه ۲ هزار میلیاردی در پوشش خرید سهام از شرکت‌های معروف بورس در خارج کشور

7:00 - 06 دی 1398
کد خبر: ۵۸۰۲۹۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد از شناسایی، دستگیری سرشاخه‌ها و انهدام یک شرکت هرمی، تحت عنوان یونیک فاینانس با ۲۵۰۰ نفر عضو خبر داد.

شرکت هرمی یونیک فاینانس در یزد منهدم شد/ جذب سرمایه ۲ هزار میلیاردی در شرکت هرمی غیرمجازغلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی  از شناسایی یک شرکت هرمی، تحت عنوان یونیک فاینانس با ۲۵۰۰ نفر عضو خبر داد و گفت: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)، ۶ نفر از سرشاخه‌های این شبکه در استان‌های یزد و خراسان رضوی دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: این شبکه کلاهبرداری با پوشش جذب سرمایه و خرید سهام از شرکت‌های معروف بورس در خارج کشور، سرمایه شهروندان را دریافت و با ترغیب افراد به شبکه‌سازی و پرداخت پورسانت، شبکه انسانی تشکیل و شرکت هرمی را مدیریت می‌کردند.
 
بیشتر بخوانید:
این مقام قضایی، با اشاره به اعتراف به عضو گیری بیش از ۲۵۰۰ نفر توسط سر شبکه‌های دستگیر شده اظهار کرد: مبلغی بالغ بر ۱۵۵ میلیون دلار که معادل بیش از ۲ هزار میلیارد تومان است، توسط این شبکه جذب و مقادیر قابل توجهی در قالب ارز از کشور خارج شده است. افراد دستگیر شده با صدور قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برند و تحقیق در این زمینه ادامه دارد.
 
وی بر لزوم دقت نظر مردم در مواجه با شرکت‌های هرمی تأکید کرد و خاطرنشان کرد: التزام به مبانی قانونی کشور و مراجع مورد وثوق، مطمئن و متعهد برای سرمایه گذاری بهترین راه برای امنیت سرمایه شهروندان است و اعتماد به سایر راه‌ها همچون شرکت‌های هرمی چیزی جز پیشمانی و هدر رفت سرمایه به دنبال ندارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *