‌با غدیر همراه شوید

17:29 - 28 مرداد 1398
کد خبر: ۵۴۲۸۹۷
صفحه ریحانه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی به آموزش نکاتی برای برگزاری جشن باشکوه غدیر می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، صفحه ریحانه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی چنین پستی را منتشر کرد:


احتمالا زیاد به این فکر کرده‌اید که در مناسبت‌های عزیز دینی چطور می‌توانید تبلیغ خوبی داشته باشید. در اولین قدم از همان جایگاهی که دارید استفاده کنید. فرقی نمی‌کند معلم هستید، مادر هستید یا یک پرستار، مهم این است که شما یک زن هستید با یک دنیا احساس که می‌توانید بهترین توصیفات را از وقایع داشته باشید و دیگران را به بهترین شکل با خود همراه کنید. اگر فکر می‌کنید با خواندن آنچه درباره عظمت غدیر آمده، با تمام وجود می‌خواهید شما هم یکی از مبلغان این اتفاق بزرگ باشید، ایده‌های زیر را مرور کنید:
اگر مادر هستید، بهتر است لباس‌های مورد علاقه بچه‌ها را از کمد بیرون بیاورید و آن‌ها را آماده کنید. اجازه بدهید کنجکاو شوند که علت این کار چیست. غذا‌های مورد علاقه بچه‌ها را بپزید. با چند رشته لامپ کوچک فضای درون و بیرون خانه را تزیین کنید. کیک ساده‌ای بپزید. وقتی کنجکاوی بچه‌ها به نقطه جوش رسید، برایشان از عظمت عید غدیر بگویید. حالا به کمک آن‌ها کیک‌های کوچک‌تان را در میان همسایه‌ها پخش کنید.

همراه خانواده به دیدن ساداتی که در میان فامیل یا دوستان‌تان هستند بروید. می‌توانید ماشین را با چند شاخه گل یا چند عدد بادکنکی که رویش "عید غدیر مبارک" نوشته‌اید تزیین کنید. در میان راه اگر رفتگری را دیدید به کمک بچه‌ها مبلغی پول درون پاکت بگذارید و عیدی دهید. به همین راحتی می‌توانید جامعه اطرافتان را در این شادی با خود همراه کنید.
اگر در روابطتان با فردی کدورتی پیش آمده، به سراغ او بروید و بگویید به خاطر غدیر می‌خواهید خاطرات بد را فراموش کنید. مطمئن باشید این پیش قدم شدن کوچک شدن نیست، بلکه عزیز شدن در دستگاه خداوند است.
در مهمانی‌هایی که در این روز حاضر می‌شوید با زبان ساده برای بچه‌ها از اهمیت غدیر بگوید. آن‌ها را با یک داستان جذاب با خود همراه کنید. یا چند برگه کوچک رنگ آمیزی چاپ کنید و به بچه‌ها بدهید همراه با چند خط توضیح مرتبط با غدیر

‌با غدیر همراه شوید



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *