افزایش درگیری‎های مرگبار در انگلیس/رقابت لندن و نیویورک در جرایم شهری

4:00 - 17 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۹۹۶۸
گزارش‎های پلیس متروپولیتن نشان می‌دهد بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷، تعداد پرونده‌های جرایم از ۲۱۹۳ مورد به ۲۵۴۲ مورد افزایش یافته است.
به گزارش گروه بین الملل ، پلیس انگلیس از دستگیری ۴ عضو یک باند خلافکار خبر داد که در تیراندازی شبانه در منطقه "گیت فارست" در شرق لندن شرکت داشتند.
 
نیرو‌های پلیس پس از مشاهده مهاجمی که در خودرو مسلح بوده اقدام به تعقیب خودرو می‌کنند.

به گزارش سان، پس از ۱۵ دقیقه تعقیب و گریز و تیراندازی به سمت خودروی مهاجم، سرانجام پلیس موفق به توقف خودرو و دستگیری مهاجمان شد.
 
 
افزایش ۲۰ درصد تیراندازی‌ها مرگبار در انگلیس
 
اعضای این باند خلافکار همگی در رده سنی ۲۰ تا ۲۲ سال بودند که به جرم حمل سلاح و تلاش برای قتل و همچنین ایجاد نا امنی در شهر توسط پلیس لندن بازداشت شدند.

سان می‎گوید چاقوکشی و درگیری‌های خیابانی گریبان شهر لندن را گرفته است. براساس آمار‌های اعلام شده در چند ماه نخست سال جاری میلادی ۱۲۹۶ مورد چاقوکشی توسط پلیس به ثبت رسید.
 
در سال گذشته میزان جرایمی که در شهر لندن به قتل منتهی شدند از جرایم شهر نیویورک برای اولین بار پیشی گرفت.

آمار‌ها نشان می‌دهد از سال ۲۰۱۴ میزان جرایمی که در آن‌ها از سلاح گرم استفاده می‌شود به طور مداوم روند صعودی از خود نشان داده است.
 
 
بر اساس داده‌های پلیس متروپولیتن بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷، تعداد پرونده‌های جرایم از ۲۱۹۳ مورد به ۲۵۴۲ مورد افزایش یافته است. ۷۷۰ مورد از پرونده‌ها مربوط به جرایم حمل سلاح گرم بوده که در آن‌ها تیراندازی رخ داده است. شمار تیراندازی‌های مرگبار از سال ۲۰۱۲ در حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.

آما‌رها حاکی از آن است در سراسر انگلیس و ولز تا پایان اکتبر ۲۰۱۷، ۶۶۹۴ مورد جرایم به ثبت رسیده که رشد ۲۰ درصدی داشته است.

دفتر اداره ملی گفته است که جرایم مربوط به چاقوکشی و تیراندازی در پایتخت انگلیس و سایر کلانشهر‌ها متمرکز شده است.

افزایش چاقوکشی و خشونت‌های خیابانی باعث شد تا برخی از سازمان‌های خودجوش دست به جمع آوری سلاح‌های سرد در سطح شهر بزنند. سطل‌هایی در کنار خیابان‌های شهر لندن گذاشته شد و از شهروندان درخواست شد تا هرگونه سلاح سرد درون آن بگذارند.
 
 
افزایش ۲۰ درصد تیراندازی‌ها مرگبار در انگلیس
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *