مسابقه کتابخوانی در متروی تهران با "عصرانه کتاب"/حقوق شهروندی در"نمایش‌های مترویی" بازگو شد

15:33 - 16 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۹۹۶۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مدیریت ارتباطات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در متروی تهران با عنوان "عصرانه کتاب"خبر داد. /نمایش مترویی با هدف آموزش حقوق شهروندی در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران اجرا شد.

به گزارش گروه جامعه ،مدیریت ارتباطات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در متروی تهران با عنوان "عصرانه کتاب"خبر داد.

مسابقه کتابخوانی در متروی تهران با

این برنامه به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی و هم چنین ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس مانند ایثار، جهاد و شهادت و افزایش آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس به خصوص شهید منوچهر مدق برگزار می‌شود، مسافران مترو ضمن مطالعه کتاب یاد شده می‌توانند در مسابقه فرهنگی عصرانه کتاب شرکت کنند.

در این برنامه ضمن معرفی کتاب منوچهر مدق که به روایت خانم فرشته ملکی، همسر شهید و توسط مریم برادران نوشته شده مسابقه‌ای با عنوان "عصرانه کتاب" ویژه مسافران مترو برگزار می‌شود.

علاوه بر رونمایی از اثر یاد شده در نشستی صمیمی که با حضور همسر شهید و نویسنده کتاب برگزار می‌شود برنامه کتاب خوانی نیز با حضور مسافران برگزار می‌شود و از برگزیدگان مسابقه عصرانه کتاب تقدیر می‌گردد.

این نشست امروز چهارشنبه ۲۳ مرداد ۹۸ در ایستگاه متروی میدان شهدا و از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

علاقمندان به مطالعه کتاب می‌توانند با مراجعه به تارنمای انتشارات روایت فتح به نشانی www.revayatfath.ir ضمن استفاده از تخفیف ۲۰ درصدی و تهیه کتاب از ۱۵ تا ۲۳ مرداد جهت شرکت در مسابقه عصرانه کتاب اعلام آمادگی نمایند.

حقوق شهروندی در"نمایش‌های مترویی" بازگو شد

نمایش مترویی با هدف آموزش حقوق شهروندی در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران اجرا شد.

این برنامه با همکاری معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با عنوان "نمایش‌های مترویی" در ایستگاه‌های صادقیه، تئاترشهر و تجریش برگزار شد.

هدف از اجرای این نمایش‌ها ارتقا بیشترسطح آگاهی مسافران از حقوق شهروندی بود که توسط هنرمندان عرصه نمایش اجرا شد.

در این نمایش بازیگران با بیان مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی متروبا موضوعات دستفروشان، متکدیان و رعایت نکردن نظافت شخصی نسبت به ارائه راهکار درباره این مشکلات ایفای نقش كردند.

مسابقه کتابخوانی در متروی تهران با

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *