چرا بازیگران جوان باید در سینما رایگان کار کنند/در «بچه مهندس ۳» حضور دارم

15:00 - 17 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۹۹۴۴
بازیگر سریال ممنوعه گفت: متاسفم که بازیگران جوان اکثر مواقع باید رایگان کار کنند، هیچ دستمزدی وجود ندارد، گاها هم اگر دستمزدی بدهند به راحتی در پایان کار زیر آن می زنند.

احسان خان‌محمدی بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درباره فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر پیشنهاد بازی در سریال بچه مهندس ۳ را دارم، این سریال به زودی آماده تولید می‌شود و من هم در آن به ایفای نقش خواهم پرداخت.

وی با اشاره به حضورش در عرصه تئاتر افزود: در حال حاضر تمرینات دو نمایش را نیز پشت سر می گذرام، در نمایشی به کارگردانی عباس عبدالله زاده به ایفای نقش خواهم پرداخت که البته هنوز اسم آن انتخاب نشده است، علاوه بر آن در نمایش فرمالیته در نقش یک نگهبان مرزی بازی می کنم.

تئاتر برایم حکم نفس کشیدن را دارد/بازیگران جوان به شدت تحت فشار اقتصادی هستند///////////////پنجشنبه

بازیگر سریال ممنوعه با اشاره به وضعیت سخت تئاتر برای جوانان تاکید کرد: جوانان هر روز و هر ساعت تمرین می کنند و در آخر با سختی هر چه تمام‌تر اثری را روی صحنه می برند اما متاسفانه در آخر جز یک کارنامه کاری چیزی برایشان نمی ماند. 

وی در همین راستا ادامه داد: نمی دانم چرا کارگردانان بزرگ هیچ وقت به تماشای ما نمی نشینند، مگر نه اینکه می توانند به راحتی بازیگران خود را در تئاتر استعدادیابی کنند، اما آنها هیچ اعتنایی به تئاتر نمی کنند و به طور معمول بازیگران خود را از راه هایی غیر اصولی انتخاب می کنند. 

این بازیگر سینما و تئاتر وضعیت معیشت بازیگران تئاتر را ناراحت کننده خواند و افزود: متاسفم که بازیگران جوان اکثر مواقع باید رایگان کار کنند، هیچ دستمزدی وجود ندارد، گاها هم اگر دستمزدی بدهند به راحتی در پایان کار زیر آن می زنند.

تئاتر برایم حکم نفس کشیدن را دارد/بازیگران جوان به شدت تحت فشار اقتصادی هستند///////////////پنجشنبه

وی ادامه داد: تئاتر کار کردن در حال حاضر بسیار سخت است، هرچه کار می‌کنید به جایی نمی‌رسید، سینما کافی نبود حالا تئاتر هم در دست بازیگران چهره قرار گرفته و همین باعث شده تا تهیه کنندگان فقط سمت آثاری بروند که چهره دارد.

خان‌محمدی با اشاره به نقش خود در نمایش فرمالیته خاطرنشان کرد: در این نمایش که فضایی تازه در تئاتر ایران دارد، من در ابتدا کاملا از خواندن متن شوکه شدم، نقشی منفعل و عجیب که در پایان اتفاقات عجیبی برایش می افتد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *