رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

چند فکر بهتر از یک فکر است/ باید به دبیر ۲ سال فرصت داد

0:01 - 17 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۹۸۲۵
ابراهیم جوادی پیشکسوت کشتی گفت: چند فکر بهتر از یک فکر است و کسی با مشورت گرفتن از دیگران ضرر نمی‌کند.

ابراهیم جوادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص جایگاه شورای‌ فنی در فدراسیون کشتی، اظهار داشت: چندین سال روی شورای‌ فنی کار شده و در فدراسیون جا افتاده است. شورای‌ فنی در تصمیم‌گیری‌ها به سرمربی کمک می‌کند. به طور مثال اگر یک کشتی‌گیر در رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی مقام نخست را کسب کند اما سرمربی روی کشتی‌گیر دیگری نظر داشته باشد در این شرایط شورای‌ فنی می‌تواند به سرمربی کمک کند تا بهترین تصمیم را بگیرد.

وی ادامه داد: شورای‌ فنی می‌تواند به سرمربی تیم‌ملی کمک فکری کند و به او اختیاراتی بدهد تا زیر سوال نرود. زمانی‌که سرمربی تیم‌ملی در خصوص انتخاب ملی‌پوشان با شورای‌ فنی مشورت می‌کند بالطبع اگر کشتی‌گیری خارج از فرآیند انتخاب و به رقابت‌های جهانی اعزام شود و نتیجه نگیرد در آن صورت تمام تقصیرات به پای سرمربی نوشته نمی‌شود چرا که در این زمینه اعضای شورای‌ فنی هم نظر داده‌‌اند. در مجموع باید بگویم چند فکر بهتر از یک فکر است و کسی با مشورت گرفتن از دیگران ضرر نمی‌کند.

پیشکسوت کشتی تصریح کرد: علیرضا دبیر تازه آمده و نمی‌دانم به شورای‌ فنی اعتقاد دارد یا خیر. در این زمینه هم هنوز هیچ صحبتی با من نشده و در رسانه‌ها هم خبری در این خصوص نخوانده‌ام.

جوادی در ادامه گفت: نباید از دبیر توقع داشته باشیم که بلافاصله نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کند. برای اینکه عملکرد دبیر را مورد ارزیابی قرار بدهیم باید حداقل دو سال به او زمان بدهیم. دبیر قهرمان بوده و از جنس کشتی است و همیشه گفته‌ام بهتر است رئیس فدراسیون از جنس کشتی باشد.

وی اظهار داشت: دبیر باید پول بیاورد. او برای اینکه برنامه‌های خود را به مرحله اجرا بگذارد و نتایج خوبی کسب کند حتما باید در جذب منابع مالی موفق عمل کند. کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش مبلغ قابل توجهی به این رشته ورزشی تخصیص نمی‌دهند و اگر فدراسیون از نظر مالی با مشکل مواجه باشد دستش برای اجرای برنامه‌ها بسته می‌شود و حتما به مشکل برمی‌خورد. البته دبیر حتما به این موضوع فکر کرده و با اسپانسرهایی صحبت کرده است.

جوادی در پایان خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون حتما باید تلاش کند تا در اتحادیه جهانی صاحب کرسی شویم که حق کشتی‌گیران کشورمان در رقابت‌های جهانی را بگیرد و مانع از ضایع شدن حق آنها شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *