بادامچیان: فعالیت‌های موتلفه صرفا به زمان انتخابات محدود نمی‌شود

17:13 - 15 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۹۶۲۴
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب ما چون یک مدیریت ثابت در حوزه انتخابات دارد فعالیت‌مان نیز صرفا به زمان انتخابات محدود نمی‌شود.

بادامچیان: فعالیت‌های موتلفه صرفا به زمان انتخابات محدود نمی‌شودبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، «اسدالله بادامچیان» عصر امروز در آیین گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: امیدواریم گام دوم انقلاب دوره‌ای باشد که مشکلات کشور حل می‌شود و کشوری شادتر، آبادتر و رو به پیشرفت‌تر داشته باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم به عنوان حزبی قوی در گام دوم انقلاب در خدمت رهبر معظم انقلاب و ملت باشیم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: در آذر ٩٧ مجمع عمومی ما با حضور بیش از هزار نفر از اعضا از ٢٣١ دفتر نمایندگانی مان تشکیل شد و تعداد اعضای شورای مرکزی را به ٣۵نفر ارتقا دادیم. ٣٠ عضو اصلی و ۵ نفر علی‌البدل از ۴ نسل انقلاب را در حزب موتلفه داریم.

بادامچیان تاکید کرد: حزب موتلفه تنها حزبی است که روابط بین المللی گسترده‌ای با احزاب اسلامی و مقاومت در فلسطین دارد. همچنین با احزاب و گروه‌های مختلف سایر کشور‌ها ارتباط داریم.

وی عنوان کرد: در ١۶سال و نیمی که در خدمت امام راحل بودیم، خدمت کردیم و بعد در حزب جمهوری فعال بودیم و بعد از ولایت رهبر معظم انقلاب نیز در حزب جدید مشغول شدیم؛ علایق و سلایق مختلف سیاسی محترم هستند به شرطی که در چارچوب قانون و ولایت فقیه برای ملت‌شان کار کنند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوالی درباره همراهی خود با جمنا گفت: هنوز جمنا به صورت رسمی اعلام نکرده جبهه است یاحزب. امیدواریم سریع‌تر با موازین قانون جدید خود را تطبیق دهند و در راستای منافع مردم کار کنند. سیاست مان این است که با همه عزیزان به سمت یک ائتلاف بزرگ حرکت کنیم.

وی درباره سوالی در خصوص آغاز فعالیت‌های انتخاباتی حزب موتلفه برای انتخابات پیش رو نیز گفت: حزب ما چون یک مدیریت ثابت در حوزه انتخابات دارد فعالیت‌مان نیز صرفا به زمان انتخابات محدود نمی‌شود.

وی با بیان اینکه یک حزب به اقتضای حزب بودن باید صاحب نظر و نامزد نیز باشد، تاکید کرد: بنابراین نامزدها و نگاه‌مان را در این جمع بزرگ مطرح می کنیم. چون بسیاری از این دوستان گستردگی حزب موتلفه را ندارند و ما امیدواریم بتوانیم با همه آن هایی که می خواهند کار کنند، همکاری داشته باشیم.

بادامچیان در پاسخ به سوالی درباره مشارکت پایین مردم در انتخابات اسفندماه امسال نیز بیان کرد: هنوز زود است در این خصوص اظهارنظر کنیم و تا انتخابات زمان زیادی باقی مانده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: این دوره تلاش کنیم یک دولت حزبی با داشتن برنامه‌های گوناگون سر کار بیاوریم تا کشور را اداره کند و مسلما مشکلات هم کم خواهد شد.

وی توضیح داد: عدم‌استفاده از همه نیروهای سیاسی و اجتماعی کشور، یکی از دلایل مشکلات فعلی کشور است. امیدواریم دولت در این سال های پایانی سیاست‌های خود را تغییر و مدیران قوی از همه جناح ها سر کار بیاورد. 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در باره اینکه آی رفتارهای خود را آسیب شناسی کرده‌اید، بیان داشت: ما در این خصوص جلسات آسیب شناسی منظم با کارگروه ها داشتیم اما طراحی برای آینده مهمتر است.

این فعال سیاسی توضیح داد: همه دولت هایی که بر سر کار بودند در وضعیت کشور نقش داشتند؛ ما در این کشور همه با هم زندگی می کنیم بنابراین باید همه با هم کار کنیم.مردم در این انتخابات پیش رو به دنبال این جناح و آن جناح نخواهند بود بلکه دنبال مجموعه‌ای خواهند بود که با قدرت مشکلات را حل کند و اهل حقوق نجومی، زد و بند و غیره نباشد و برای معشوقه اش در برج سعادت آباد ملک آنچنانی نگیرد.

وی درباره اینکه آیا موتلفه از شورای ائتلافجدا می شود، اظهار کرد: چرا باید جدا شویم.موتلفه عضو هیچ گروهی نیست اما با همه تعامل می کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه در خصوص تحریم آقای ظریف چه موضعی دارید، گفت: ما در برجام نه مطلق منفی هستیم نه مثبت. ما نه برجام را قطع نامه ترکمنچای می دانیم نه آفتاب تابان. ما تحریم آقای ظریف و موضع آمریکا در قبال وی را محکوم می کنیم. کاری که آمریکا در خصوص آقای ظریف صورت داد، اهانت به وزیر امور خارجه یک کشور بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *